Takk for meg... :'-(

Vanilja

Forelsket i forumet
Da sitter jeg i parkeringskjelleren på st. Olav.. Tårene strømmer på! Det lille hjertet hadde mest sannsynlig sluttet å slå for en uke siden. Jeg er helt knust.... Men vi får vel bare prøve på igjen. Ble sykmeldt 100% nå og skal hjem å vente på at d kanskje ordnes opp av seg selv, hvis ikke skal jeg til utskraping om ei uke.. Lykke til videre alle sammen! <3>
 
Huff, så trist.. Håper det går bra med deg! Masse lykke til med neste forsøk! :) Klem!
 
Oh nei!!! Føler virkelig med deg!! 
Håper du har mange gode rundt deg som du kan snakke med, få klemmer og tøst av. 

Mange gode klemmer fra meg! 
 
Det var veldig leit å høre!! Sender deg masse varme klemmer og tanker -og beste ønsker for fremtiden
 
Nei, så utrolig trist ;-(
Vet hvor tungt det er å miste, men jeg klarte å trøste meg med at naturen gikk sin gang, og at fosteret ikke hadde vært levedyktig. Jeg ble gravid igjen ganske raskt etterpå!

Ønsker deg lykke til videre! Klem
 
Ord blir fattige... Får håpe du blir fort gravid igjenn, og at spiren klorer seg ordentlig fast neste gang... <3
 
Så trist! Sender deg en god klem.
 
Så trist og høre :-( Håper du har mange rundt deg som stiller opp for deg nå.
Masse Lykke til videre.
 
Uff det var trist å høre :(
Masse lykke til videre!
 
Utrolig trist. Du har fått oppleve noe urettferdig, men det er dessverre slik kroppen rydder opp på sin egen måte. Masse lykke til videre, og gi oss gjerne ett lite pip hvordan det går videre.
 
Neeei! så trist!! krysser fingrer og tær for at det klaffer neste gang! Lykke til videre!
 
Så leit å høre,og vet hvordan du har det nå...uff,sender deg en goooo klem,og ønsker deg lykke til,ikke gi deg :)
 
Huff, så trist å lese  Håper det går greit med deg, og at det blir deres tur igjen snart! God klem!
 
NEI!! :( det var skikkelig dårlige nyheter :( uff! jeg vet ikke hva jeg skal si :(
jeg sender deg verdens største klem!!!
 
Å nei! Sånt blir vel bare verre jo lengre tid av graviditeten man har bak seg... Håper du dro hjem og koste masse med barna dine, og at du komme deg gjennom dette! Vanskelig å tenke på nå sikkert, men det er naturen som rydder opp. Neste gang sitter den!
 
Å nei! Sånt blir vel bare verre jo lengre tid av graviditeten man har bak seg... Håper du dro hjem og koste masse med barna dine, og at du komme deg gjennom dette! Vanskelig å tenke på nå sikkert, men det er naturen som rydder opp. Neste gang sitter den!
 
Veldig trist kjære deg! Det er forferdelig å oppleve dette. Håper du har mange som kan trøste deg nå. Varm klem til deg..
 
Huff,nei så tristemoticon

Ønsker deg all lykke til videre!
Ta vare på deg selv!
 
Back
Topp