Takk for meg...

Nor09

Glad i forumet
Takker for meg og ønsker alle flotte marsmammor lykke til på ferden videre! Dere har vært en fin gjeng å blikjennt med! Jeg forlater dere nå da jeg igår fikk det jeg fryktet i noen dager, en SA. Synes det er veldig trist men det går bra med meg. En liten trøst att kroppen ordnet opp i noe som ikke var som det skal.

Så godt du kan se det fra den positive siden. Masse lykke til videre, og trist du ikke blir her lenger med oss. Klemmer fra meg.

Klem! Synd at du forlater oss..:( Lykke til videre! Det blir din tur!!

Det var trist :-( Lykke til videre!! Stor klem!

:( det var trist! Sender deg en gigantisk klem!!!

Det var trist at det ikke gikk bra denne gangen! Ønsker deg lykke til videre og håper det er din tur igjen snart! :)

Minismurfen skrev:
Det var trist at det ikke gikk bra denne gangen! Ønsker deg lykke til videre og håper det er din tur igjen snart! :)

sign <3

Takk alle! <3 glad jeg har to friske og flotte gutter som jeg nå skal nyte. denne lille spiren var ikke planlagd men ikke mindre velkommen for det, men vi skal ikke forsøke å bli gravide igjen. hadde sikkert vært annerledes hvis vi var yngre. men blir det så blir det ;-) føles lite tomt nå, rart at man blir så glad i noe så litet så fort. var redd om er og de små skattene deres ><3>

Back
Topp