Takk for meg!

***Snuppesnella***

Blir kjent med forumet
Etter å ha vært på ny kontroll på ultralyd, ble det påvist MA[:(] Skulle vært 7 uker i dag, spiren har stoppet på 6+1. Vi som så hjertet slå i forrige uke og alt! Huffameg, nå er det 3. gang på rad. Dette året har virkelig vært tøft. Nå skal vi utredes, og har fått beskjed om ikke å prøve på nytt før vi er ferdige med det. Ser nå frem i mot ferie i oktober, og vi flytter frem bryllupet til juni!:) Så slapper vi av og forsøker å lage en ny spire senere. Alt for mange nedturer i år! Lykke til videre til alle dere andre, så satser jeg på baby i 2012;)

Nei nei så trist og høre[:(]
Men dere må ha masse lykke til med prøving. Krysser fingrene for 2012 baby.

Klem

Nei nei og nei, trist når det ender sånn og spesielt når du har fått den nedturen før også. Flott at dere setter andre fokus så dere kan se i mot noe positivt, lykke til med forberedelser til bryllupp og lykke til med utredning.

Nei!! [:(][:(] hærregud så utroli trist da stakkar!! [:(][:(] ønske dæ masse lykke t frammover!!

Huff så trist! Finner ikke ord.. Masse lykke til med bryllup, og så krysser jeg fingrene for at spiren sitter godt neste gang dere prøver!

ORIGINAL: Rubystar

Huff så trist! Finner ikke ord.. Masse lykke til med bryllup, og så krysser jeg fingrene for at spiren sitter godt neste gang dere prøver!

Kjempetrist[:(] Lykke til med 2012spire! Husk at en gang er det din tur!!
Klem

ORIGINAL: Julia09

Kjempetrist[:(] Lykke til med 2012spire! Husk at en gang er det din tur!!
Klem

signerer denne, *trøsteklemmepå*

Så trist[:(]

Lykke til med bryllup og prøving etterhvert[:)]

Huff[:(]

Masse lykke til videre[:)]

Nei nei nei, det skulle jo gå bra denne gangen. Huff, utrolgi trist å høre. Masse lykke til videre go håpr det blir en ny spire snart.

huff, så trist[:(]. Vet ikke hva jeg skal si. Sender deg en klem

ORIGINAL: April bebi

Nei nei så trist og høre[:(]
Men dere må ha masse lykke til med prøving. Krysser fingrene for 2012 baby.

Klem

signerer denne jeg også

ORIGINAL: endaettbarn

Nei nei og nei, trist når det ender sånn og spesielt når du har fått den nedturen før også. Flott at dere setter andre fokus så dere kan se i mot noe positivt, lykke til med forberedelser til bryllupp og lykke til med utredning.

Dette var utrolig trist å leste. Håper 2012 blir året deres..

[:(][:(]

Back
Topp