Takk for meg...

tidligerebruker

Elsker forumet
...

da ser det ut til at TR dukket opp, så lei meg nå! Kjente det for en times tid siden, så nå må jeg forlate dere. Jeg var SÅÅÅ sikker denne gangen, hadde alle tegna, men men. 1pp var ikke skikkelig og jeg har nettopp slutta på pp, kjenne jeg har lyst til å legge meg ned å syne synd på meg selv [:(][:(]

Jeg vil sååå gjerne være med dere videre i april! det er jo bare en fantastisk mnd!

[:(][:(]
Jeg vet ikke hva jeg skal si til deg nå, men jeg ønsker deg massevis av lykke til med jakten på spiren, Snøfrid[:)], og mai er heller ingen dum nåned å bli født i...

Nei nei nei.. [:(] DUMME TR som kom..

Håper så spira sister fort neste pp [:)]

ja, dette var ikke noe gøy...

men er ikke noe å gjøre med enn å sette seg ute i sola med et glass øl [:D] "Always look at the bright side of life" - jenter!

Lykke,lykke til videre til dere! ser ut at jeg kanskje får termin 8.mai om det klaffer neste gang så kan jo hende jeg ender på april?

Go klem til alle sammen her inne!

Æsj, det var teit! Men bedre lykke neste gang!:) Skyndt deg ut for å nyte utepils, det er jo et herlig sommervær her i Trondheim i dag. Er skikkelig kjedelig nå, men du må bare tenke at du har startet på dag 1 i en ny prøveperiode.... Håper du havner her uansett!:) Ellers får du bare snike litt!!

Håper virkelig det klaffer veldig raskt for deg[:)]
Men det er veldig vanlig at det tar endel måneder å bli gravid om man nettopp har sluttet på hormon-prevensjon, og det er helt normalt. Krysser fingrer også får du bare holde ut.

takk alle sammen, det ordner seg sikkert til slutt [:)]
Satser på at det går bedre neste mnd! Ikke dum mnd. mai heller, da har gubben fødselsdag [:D]

Mai er en super måned! Masse lykke til videre! [:)] Leit at det ikke klaffet denne gangen.

Det var synd, masse lykke til med mai [:)]

Back
Topp