Takk for meg...

Så utrolig trist å høre![&o]
Håper det går bra med deg og lykke til videre!

Tusen takk for all støtten jenter![:)] Det går etter forholdene bra... foreløpig.. Kan begynne å gråte for ingen ting, mens i neste øyeblikk ler jeg.. Prøver å spøke å le.. Vi har vært forberedt på dette til en viss grad.. Jeg har lett for å gråte, min kjære gjør ikke det, selvom han sier han er lei seg han også...Men iom at jeg hadde sluttet å blø, så trodde jeg at det hadde gått bra, og at smertene som jeg hadde var før vi var på UL sist, og alt var der..Og hadde jo egentlig ikke noe vondt og ikke noe blødning iforhold til MA'n jeg hadde..Men kan være fordi sist var det tvillinger.. Så håper i det lengste at den lille har gjemt seg der inne, bak noe greier.. Er litt sjenert bare..[8|] Men syns det er rart jeg ikke har kjent noen større klumper komme ut.. kjente noen små men..

Hun fant ingen ting der inne, forklarte at hun så slimhinnen og innimellom der skulle babyen ha vært, og så også på livmormunnen/halsen tror jeg..

Har holdt på som kaniner siden sist MA, og det skal vi hvertfall gjøre nå[8D] Jeg har lyst å starte imorgen igjen allerede, mens min kjære tenker å drøye litt som legen sa.. Foreldrene mine mener også det.. Men som jeg tenker at er ikke kroppen klar, så fester det seg ikke noe spire..

Min mor er redd for at medisinene jeg går på - Zoloft, kan ha noe med det her å gjøre, jeg har mine tvil..

Hentet den nye sykkelen min idag som jeg fikk av min kjære, så har vært ute på plassen her nå med familien å prøvd den, og tenkt på alt annet..
Har også bestilt meg 30days shred på amazon.com, og benytte anledningen frem til neste graviditet å trene litt ordentlig..

Igjen tusen takk for støtten..!

Dette var utrolig trist vennen. Ble rett og slett litt tung i hjertet når jeg leste det. Håper spiren sitter fort, og blir der i 9 flotte mnd. Unner deg virkelig det, utrolig trist dette. Masse lykke til fremover.

Stor klem til deg [&o]

Back
Topp