Takk for meg. Obs litt senestivt

Gratulerer med nydelige lille Ask <3 ønsker dere alt godt!

Har dere fått noe svar på hvorfor han ville ut nå?

Krysser fingrene for at han klarer seg gjennom alt.
Hvordan går det med deg?

Dagens lille oppdatering.
I dag skal Ask flyttes til Ullevål. Super skummelt synes jeg. Men er til det beste for han. Ahus og de som jobber her har vært fantastiske. All skryt til dem ❤️
Ask har i dag begynt å bærsje og det er vist veldig bra ❤️❤️❤️
Han har gått ned litt mye. Men alt i alt stabil.

I dag skal Ask flyttes til Ullevål. Super skummelt synes jeg. Men er til det beste for han. Ahus og de som jobber her har vært fantastiske. All skryt til dem ❤️
Lykke til med overflytting!

Lykke til på Ullevål

Vel overstått dåpsdag ❤️ Kjempe flott navn han har fått!! kjempemasse lykke til med flytting og nytt mannskap rundt dere.
Og så gleder vi oss over bæsjing!! Alt som er positivt, er jo virkelig noe å juble over. Bæsj kan jo til og med være noe helt supert noe!!! Hurra for det!!

Lykke til videre <3 veldig koselig at du oppdaterer!

Masse lykke til og gratulerer så mye med dåpen:Heartblue sterk gutt dette:Heartblue

Masse lykke til med flytting og vi setter kjempe stor pris på oppdateringene dine ❤ vi tenker på deg!!

Du har nok fått en kjempe sterk luten gutt som vil klare dette ❤

Håper det går fint med Ask etter forholdene

Håper det går fint med Ask etter forholdene
Det går veldig bra med Ask etter forholdene. Han er en sterk liten kriger som takler alt veldig bra foreløpig.
Noen utfordringer må vi nok regne med slik som blod i hjernen. Men de kan ikke si noe om utfallet av det enda.
Men han er stabil

Liten er jeg. Men enda sterkere er jeg også bittelille krigeren til mammaen sin ❤️❤️❤️❤️

Vedlegg

• IMG_20200317_211152.jpg
    IMG_20200317_211152.jpg
    37,2 KB · Visninger: 326
Back
Topp