Takk for meg [emoji22]

Grusomt å lese :( ønsker deg masse lykke til videre. Ta vare på deg selv❤️
 
Ånei, så trist! :Heartred
 
Så trist og høre :( Sender over en stor klem <3
 
Huff, så trist! Sender gode klemmer. Ta vare på hverandre i en vanskelig tid :Heartred
 
Først; tusen takk for alle lykkeønskninger på mitt andre innlegg (blødning!). Etter å bli avvist på legevakten 2 ganger med stor blødning og kraftige smerter ringte samboeren min til sin mor (hun er fastlege). Hun ordnet henvisning til gyn på sykehuset med en gang tidligere idag. Fikk ultralyd og fikk konstatert at det kun var noen rester igjen. Fikk 4 stk abortpiller. Jeg ble fulgt ned til mottaket og fikk mange undersøkelser. Ble satt på drypp og fikk smertestillende rett i åra. Ble så trillet opp på observasjon. Etter 6 timer med smertehelvete og blødninger mente gynekologen at alt var ute. Slapp derfor utskrapning foreløpig og kunne dra hjem. Fikk ny time til UL på mandag for å være sikker på at alt er ute.

Jeg har alltid hatt det i tankene at dette kan skje, men hadde gått litt over nå som jeg er 12 uker på vei. Føles som et mareritt [emoji174]

Lykke til videre alle dere andre, jeg misunner dere veldig!

Ånei så ufattelig vondt! :( Sender over et helt lass med varme, styrke og kjærlighet til dere gjennom denne tøffe tiden! :Heartbigred
 
Back
Topp