Takk for meg <3

Så utrolig leit :( Håper du får den oppfølgingen og utredningen du har behov for :Heartred

Er ikke lenger noe tvil hva som skjer hos meg..
Skal på TUL denne uken, men det blir ikke lenger for å se etter et bankende hjerte, men får å se at alt har kommet ut... Utrolig vondt dette.. Bare gråter og gråter.....
SA er ikke en ting som blir lettere med mengdetrening.. Håper jeg får skikkelig utredning nå, uavhengig om vi skal ha flere eller ei. Jeg har jo to vellykkede svangerskap bak meg, og to velskapte barn. Men jeg trenger å vite hvorfor alle svangerskapene etter nr 2 har endt i SA..

Jeg vil ønske dere masse lykke til videre i svangerskapet.
Håper alle de små spirene henger på helt fram til mai <3

Nå har jeg også begynt å blø, så det er mulig jeg følger etter ut av gruppa om ting ikke snur seg! Jeg begynte å gråte sekundet jeg så blodet på papiret.. Det skal ikke være lett å være prøver som bare mister:/ Men jeg krysser fingrene for at vi begge tror feil!

Ønsker deg i hvert fall masse lykke til videre [emoji173]️

Uff, så trist lesning! </3 Masse lykke til videre og håper dere får en avklaring og god hjelp fremover!

[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️

Så trist å lese. :( Håper du får den oppfølgingen du trenger og at dere finner ut av hva som er best for dere. Sender deg en stor klem
emoji173.png
emoji173.png

Så trist å lese. :( Håper du får den oppfølgingen du trenger og at dere finner ut av hva som er best for dere. Sender deg en stor klem
emoji173.png
emoji173.png

emoji173.png
emoji173.png

Så trist,veit hva du går igjennom❤️ Masse lykke til og håper du finner årsaken. Stor trøsteklem❤️

:Heartbigred

:Heartbigred

Tusen takk for alle gode ord ❤️ de varmer! Var på TUL i dag, og fikk bekreftet at det er helt tomt. Det lille hulrommet ble målt til 8mm,så lille spire hadde sannsynligvis vært død en stund allerede. Skal få videre utredning og oppfølging ved evt ny graviditet.

Ønsker dere alt god videre alle sammen ❤️ Dere var en koselig gjeng å "henge" med. Skulle ønske jeg kunne vært her helt fram til mai, men er ikke alltid ting går som man har tenkt.

Nå har jeg også begynt å blø, så det er mulig jeg følger etter ut av gruppa om ting ikke snur seg! Jeg begynte å gråte sekundet jeg så blodet på papiret.. Det skal ikke være lett å være prøver som bare mister:/ Men jeg krysser fingrene for at vi begge tror feil!

Ønsker deg i hvert fall masse lykke til videre [emoji173]️
Krysser fingrene for deg, det har vært andre i gruppen som har blødd, men knerten har fortsatt vært der :Heartred

Back
Topp