Takk for meg <3

gizzie

Forelsket i forumet
Himmelbarn
Er ikke lenger noe tvil hva som skjer hos meg..
Skal på TUL denne uken, men det blir ikke lenger for å se etter et bankende hjerte, men får å se at alt har kommet ut... Utrolig vondt dette.. Bare gråter og gråter.....
SA er ikke en ting som blir lettere med mengdetrening.. Håper jeg får skikkelig utredning nå, uavhengig om vi skal ha flere eller ei. Jeg har jo to vellykkede svangerskap bak meg, og to velskapte barn. Men jeg trenger å vite hvorfor alle svangerskapene etter nr 2 har endt i SA..

Jeg vil ønske dere masse lykke til videre i svangerskapet.
Håper alle de små spirene henger på helt fram til mai <3

Er ikke lenger noe tvil hva som skjer hos meg..
Skal på TUL denne uken, men det blir ikke lenger for å se etter et bankende hjerte, men får å se at alt har kommet ut... Utrolig vondt dette.. Bare gråter og gråter.....
SA er ikke en ting som blir lettere med mengdetrening.. Håper jeg får skikkelig utredning nå, uavhengig om vi skal ha flere eller ei. Jeg har jo to vellykkede svangerskap bak meg, og to velskapte barn. Men jeg trenger å vite hvorfor alle svangerskapene etter nr 2 har endt i SA..

Jeg vil ønske dere masse lykke til videre i svangerskapet.
Håper alle de små spirene henger på helt fram til mai <3
Nei og nei, så trist! :Heartred Håper virkelig dere finner årsaken, og evt. får en ny spire snart hvis dere ønsker det. Varme klemmer :Heartred

Huff så forferdelig da! Enda en som må forlate oss... håper virkelig du finner ut av dette og at neste spire blir med helt i mål! :Heartred

Så utrolig leit [emoji171][emoji171] lykke til! [emoji170][emoji171]

Så utrolig trist å høre :Heartpink føler såå med deg skal du vite!
Jeg kom meg nesten ikke opp igjen etter én SA, så vet hvor tøft d er. Også blir man jo så redd når man blir gravid igjen.
Spør og grav, krev utredning nå! Min gyn er veldig dyktig, men hun hadde ikke troa på progesteron. Sa d var så delte meninger om d. Men jeg spottet hver md og endte m å miste. Til slutt skaffet jeg progesteron gjennom en annen lege fordi jeg selv hadde så trua, og ble gravid m engang . Les om det på Leif Ims sine sider og se om d kan stemme på deg også.:Heartpink

Så trist å lese :Heartred Lykke til videre!

Tusen takk for gode ønsker :Heartred var nok siste mulighet for oss dette. Mannen virket ganske bestemt på at nok er nok. Han tar det ikke lett han heller stakkars.. Skal til gyn i morgen..

Uff, så utrolig trist! [emoji173]️ Håper mannen ombestemmer seg og at det blir en ny spire om ikke lenge [emoji173]️ Klem

Så trist å høre :(håper du får funnet ut hva som er feil, kan jo være noe som et enkelt å ordne feks som progesteron mangel eller noe annet som kan gå å løse

Back
Topp