Takk for meg ❤️

Det her var ordentlig trist. Har vært koselig å ha deg her inne i gruppa. Håper det går bra og at du lykkes tilslutt. ❤️

Det her var fryktelig trist å høre :Heartred :( Håper du får noe hjelp så den neste sitter helt til termin :Heartred Håper du har det greit etter forholdene

Vis vedlegget 415481Dagens test bekrefter tap, den er nesten ikke synlig lenger og denne morgenen hadde jeg litt rosa på papiret. Utrolig vondt og kjipt, men bedre at det skjer nå enn lenger på vei sånn som sist gang... Tredje tap på rad nå så håper jeg kan få litt hjelp neste runde, og at kroppen kommer seg fort og at den sitter på neste pp! :smiley-angelic001 :angelic:

Takk for meg, dere er en flott gjeng og jeg har kost meg masse med å være en del av gjengen! :love7 Ønsker dere alle masssse lykke til videre og måtte dere alle få friske, fine, hærlige små bebiser i mai!!! ❤️❤️❤️
Så ufattelig leit at du mistet og takk som deler, det er modig.. som de andre skriver håper jeg du får god støtte og kanskje noen ekstra hormoner/tett oppfølging ved neste forsøk. Har også hørt at progesteron kan hjelpe til å holde på svangerskapet, som flere her nevner. Spørr om legen din kan måle progesteron-nivåene dine nå og følge med på neste forsøk. Heier på deg ✨

Kan jeg spørre deg om hva slags test du har brukt? Er det graviditets-strimler? Hvor ofte tar du testen? Er det slik at «strek 2» forsvinner ved en spontanabort? Kanskje dumt spørsmål, men..

Så ufattelig leit at du mistet og takk som deler, det er modig.. som de andre skriver håper jeg du får god støtte og kanskje noen ekstra hormoner/tett oppfølging ved neste forsøk. Har også hørt at progesteron kan hjelpe til å holde på svangerskapet, som flere her nevner. Spørr om legen din kan måle progesteron-nivåene dine nå og følge med på neste forsøk. Heier på deg ✨

Kan jeg spørre deg om hva slags test du har brukt? Er det graviditets-strimler? Hvor ofte tar du testen? Er det slik at «strek 2» forsvinner ved en spontanabort? Kanskje dumt spørsmål, men..
Takk ♥️ jeg håper jeg kan få noe mer støtte neste gang ja, gynekologen min ba meg komme inn i morgen tidlig så får se hva hun sier. Gikk på progesteronstøtte denne gangen, og har teoretisk sett fortsatt ikke mistet (ikke blødd enda), men synkende hCG betyr at det mest sannsynlig ikke er liv laga desverre.

Jeg har brukt easy@home sine strimmeltester og Clearblue digital med ukesindikator. Testet de første dagene med strimmel fra ca 8 dpo frem til jeg så at de steg fint, så tok jeg en Clearblue som viste 1-2 uker. Én uke etter tok jeg en Clearblue til med da forventet å se 2-3 uker, den var fortsatt på 1-2. Tok strimmeltester i 3 dager etter hverandre etter det og fikk bekreftet at det synker. Ja strek nr.2 blir borte da, sånn som dette:PXL_20230925_074433797~2.jpg

Back
Topp