Veldig trist Alma Håper du kan få noe hjelp så kanskje neste spire kan sitte utrolig vondt å miste..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så ufattelig leit at du mistet og takk som deler, det er modig.. som de andre skriver håper jeg du får god støtte og kanskje noen ekstra hormoner/tett oppfølging ved neste forsøk. Har også hørt at progesteron kan hjelpe til å holde på svangerskapet, som flere her nevner. Spørr om legen din kan måle progesteron-nivåene dine nå og følge med på neste forsøk. Heier på degVis vedlegget 415481Dagens test bekrefter tap, den er nesten ikke synlig lenger og denne morgenen hadde jeg litt rosa på papiret. Utrolig vondt og kjipt, men bedre at det skjer nå enn lenger på vei sånn som sist gang... Tredje tap på rad nå så håper jeg kan få litt hjelp neste runde, og at kroppen kommer seg fort og at den sitter på neste pp!
Takk for meg, dere er en flott gjeng og jeg har kost meg masse med å være en del av gjengen! Ønsker dere alle masssse lykke til videre og måtte dere alle få friske, fine, hærlige små bebiser i mai!!!
Takk jeg håper jeg kan få noe mer støtte neste gang ja, gynekologen min ba meg komme inn i morgen tidlig så får se hva hun sier. Gikk på progesteronstøtte denne gangen, og har teoretisk sett fortsatt ikke mistet (ikke blødd enda), men synkende hCG betyr at det mest sannsynlig ikke er liv laga desverre.Så ufattelig leit at du mistet og takk som deler, det er modig.. som de andre skriver håper jeg du får god støtte og kanskje noen ekstra hormoner/tett oppfølging ved neste forsøk. Har også hørt at progesteron kan hjelpe til å holde på svangerskapet, som flere her nevner. Spørr om legen din kan måle progesteron-nivåene dine nå og følge med på neste forsøk. Heier på deg
Kan jeg spørre deg om hva slags test du har brukt? Er det graviditets-strimler? Hvor ofte tar du testen? Er det slik at «strek 2» forsvinner ved en spontanabort? Kanskje dumt spørsmål, men..