Takk for meg❤️

Lillemy23

Andre møte med forumet
Det lille fine hjertet jeg fikk se på tul for en uke siden hadde nå sluttet slå. Var på tul for en uke siden, da slo hjertet men embryoet var litt lite i forhold til hva det skulle vært. Skuffelsen ble veldig stor da jeg kom tilbake i dag og hjertet hadde sluttet å slå[emoji22] gråter strie strømmer og vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Gruer meg forferdelig til å måtte gå gjennom en abort, vet ikke hva jeg skal si på jobb eller til familie med tanke på at jeg nok blir hjemme hele neste uke.. er veldig lite glad i sykehus, så håper å få ta abort hjemme.
Lykke til videre alle sammen[emoji173]️

Det lille fine hjertet jeg fikk se på tul for en uke siden hadde nå sluttet slå. Var på tul for en uke siden, da slo hjertet men embryoet var litt lite i forhold til hva det skulle vært. Skuffelsen ble veldig stor da jeg kom tilbake i dag og hjertet hadde sluttet å slå[emoji22] gråter strie strømmer og vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Gruer meg forferdelig til å måtte gå gjennom en abort, vet ikke hva jeg skal si på jobb eller til familie med tanke på at jeg nok blir hjemme hele neste uke.. er veldig lite glad i sykehus, så håper å få ta abort hjemme.
Så trist å høre. Ikke tenk på andre nå, tenk på deg selv. Føler med deg[emoji173]

Så utrolig leit å lese :( masse lykke til, kan ikke forestille meg :/ klem [emoji173]️

[emoji173][emoji173]

Ånei, stakkars deg ❤️Jeg ville valgt å være syk en uke. Og hvis noen hadde spurt, ville jeg avfeie det og si det går greit/bedre. Ingenting noen andre har noe med egentlig, synes jeg da. Men det går jo an å snakke om det med noen man er fortrolige med, noen som er der for deg.

Mange gode klemmar til deg[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️. Eg tok abort hjemme då eg hadde ein MA. Om du lurer på noko, kan eg dele min erfaring.

Ta vare på deg selv <3

Ånei, stakkars deg [emoji173]️Jeg ville valgt å være syk en uke. Og hvis noen hadde spurt, ville jeg avfeie det og si det går greit/bedre. Ingenting noen andre har noe med egentlig, synes jeg da. Men det går jo an å snakke om det med noen man er fortrolige med, noen som er der for deg.

Takk[emoji173]️ jeg får nok bare finne opp en sykdom en ukes tid.. syns det vanskeligst å skjule nær familie at jeg er så knust[emoji173]️ takk for tips

Back
Topp