takk for me

Huff.. Håper du snart får en ny liten spire i magen din:)

Huff, trist. Ønsker deg lykke til videre=)

offfffff, jeg kan bare ikke fatte og begripe det....masse varme trøste klemmer. Håper virkelig det ordner seg for dere så snart dere er klare for det

hæææ?? uff nei[:(] så trist[:(][:(] Håper virkelig det klaffer for dere snart. Livet kan virkelig være urettferdig..[:(]

nei så trist[:(] håper du får en ny spire som vil vokse i 9 måneder. håper vi andre her inne ikke mister. er jo så mange som mister her. trøste klem fra meg

ORIGINAL: hopeandfaith

offfffff, jeg kan bare ikke fatte og begripe det....masse varme trøste klemmer. Håper virkelig det ordner seg for dere så snart dere er klare for det

Det er så urettferdig [:(] hvorfor skal noen måtte oppleve det du går gjennom [:(]
ok en og to sa skal vi overleve i løpet av ett liv, men dette er ikke rettferdig [:(]
Jeg føler med deg og håper det går bedre snart.
Sender over mange trøsteklemmer
og håper snart du har en liten spire i kroppen som blir der i 9 månder. [:)]

ORIGINAL: SistemannIMagen

hæææ?? uff nei[:(] så trist[:(][:(] Håper virkelig det klaffer for dere snart. Livet kan virkelig være urettferdig..[:(]

sign! masse lykke til videre

ORIGINAL: Soul

sign! masse lykke til videre

kleeem

ORIGINAL: hopeandfaith

ORIGINAL: _nette86

Det er så urettferdig [:(] hvorfor skal noen måtte oppleve det du går gjennom [:(]
ok en og to sa skal vi overleve i løpet av ett liv, men dette er ikke rettferdig [:(]
Jeg føler med deg og håper det går bedre snart.
Sender over mange trøsteklemmer
og håper snart du har en liten spire i kroppen som blir der i 9 månder. [:)]

Helt enig med deg _nette86. Så signerer denne!!

Så leit! Lykke til.

Nei[:(][:(][:(] 

Back
Topp