Takk for koselig treff idag!

takk i like måte Lion82 [:)] vi og koste oss veldig!
veldig glad for at jeg dro ja [;)]

nå gjentaes snart! [:D]

Ja, var kjekt at du kom! Kjekt å treffe deg og den skjønne gutten din :)

ORIGINAL: girlypai

takk i like måte Lion82 [:)] vi og koste oss veldig!
veldig glad for at jeg dro ja [;)]

nå gjentaes snart! [:D]

ORIGINAL: CIlen

Det var veldig koselig at også dere kom idag. Vi er ikke skumle vi c.. [;)]
Jeg synes dagen bare har flydd av gårde. Stakk en liten tur innom torvbyen før parkeringa gikk ut og kjøpte et par gaver til. Så sett bort fra til kjærest og lillegutt er det bare to gaver igjen. [:D]

Trist at lovemylife og bikka ikke fikk kommet idag. Håper dere er friske og raske snart igjen. [:)]

nei det var dere overhodet ikke! [;)] skjønner ikke hva jeg så for meg men.. hehe [8D]
jeg og stakk innom torvbyen å kjøpte tre julegaver.
deilig å få unnagjort noen ja!

så morro med bare to gaver igjen da! morro at når desember lønna kommer med sin halve skatt kan man heller kose seg i jula med de pengene der! [:D]

Var kjekt å få møte deg også CIlen! Kjempekos gutt du hadde og :) Vi og gikk en tur å skulle sjekke etter julegaver, men her ble det heller noe dill til meg isteden...... Så bør vel få begynt med julegavene snart ja..,,

Ønsker god bedring til LovemyLife og bikka! Vi tar gjerne et nytt treff igjen om ikke så lenge vi :)

ja samme her! det skal jeg sannelig gjøre å! [:D][:D][:D] gleder meg VELDIG til desember lønninga ja!

Takk for et koselig treff ja! [:D] Jeg sliter en del med å få snuppa til å sove for tiden, så da var det bedre at vi gikk enn at hun skulle fortsette å være sutrete og urolig... Hun sovna innen vi rakk til Torvbyen, og sov sin vanlige halvtime, så jeg fikk jammen unna et par gaver jeg også! [:D] Gleder meg til neste treff, og håper snuppa her er våken og blid da. [:D]

Huff..jeg har så vondt av deg, H. Håper hun snur snart og at dere får sove! Kanskje dere kan begynne med grøt? Det kan hjelpe på søvnen. [:)]

Jo takk CIlen. Du er så god. [:D] Hun har lagt på seg litt midre enn vanlig i det siste, så helsesøster sa på kontrollen i dag at vi kunne begynne med grøt. Ellers skal jeg roe ned nå, ikke planlegge så mye, men være mer bare hjemme og kose meg med snuppa, og satser på at den urolig perioden er over snart. Skal også ringe manuellterapeut i morgen for å sjekke om det kan hjelpe også. [:D]

ORIGINAL: hb77

Huff..jeg har så vondt av deg, H. Håper hun snur snart og at dere får sove! Kanskje dere kan begynne med grøt? Det kan hjelpe på søvnen. [:)]

Jo takk CIlen. Du er så god. [:D] Hun har lagt på seg litt midre enn vanlig i det siste, så helsesøster sa på kontrollen i dag at vi kunne begynne med grøt. Ellers skal jeg roe ned nå, ikke planlegge så mye, men være mer bare hjemme og kose meg med snuppa, og satser på at den urolig perioden er over snart. Skal også ringe manuellterapeut i morgen for å sjekke om det kan hjelpe også. [:D]

takk igjen jenter for i dag! det var så utrolig koselige å treffe dere!

huff ja...kjenner til den. [&:]
B. Brask er helt super! [:D] lillegull hadde en låsning selv og etter at han fikk opp låsningen så sov han bedre ut ble i generelt bedre humør. men det er jo ikke så rart [;)]
får håpe dere finner ut av det [:)] det er kort ventetid på så små. fikk time uka etter, pga at han var så liten.

ORIGINAL: Lion82

Var kjekt å få møte deg også CIlen! Kjempekos gutt du hadde og :) Vi og gikk en tur å skulle sjekke etter julegaver, men her ble det heller noe dill til meg isteden...... Så bør vel få begynt med julegavene snart ja..,,

Ønsker god bedring til LovemyLife og bikka! Vi tar gjerne et nytt treff igjen om ikke så lenge vi :)

hehe.. ja jeg begynte med å handle stæsh til meg og lillegutt. men så tok jeg meg selv i nakken og gikk inn for å se etter julegaver.
og neimen i meg fikk jeg handla 3 julegaver! [:D]

ja får håpe de syke er snart friske, så får de blitt med også! [:)]

var ille nudelig gutten din å vet jeg! [:)]
noen skikkelig sjarmtroll dere hadde! [:)] herlig vett! [:)]

Ja, fikk anbefalt Bent B. fra helsestasjonen. Har ringt, og de skulle ringe meg opp igjen. [:)]

Brask er super dyktig :D etter første dagen vi var der så var alle låsningene til Casper vekk og de han ikke kommet tiobake enda haeller [:D]

ORIGINAL: stisim

Brask er super dyktig :D etter første dagen vi var der så var alle låsningene til Casper vekk og de han ikke kommet tiobake enda haeller [:D]

samme her! låste det opp etter første gang, men går fortsatt hos han, og gjort det noen ganger. men det er bare for å se bedringen og at det går rett vei. når han fikk opp låsningen hadde han jo urbukte muskler på den ene siden av nakken. så hodet vakkla og veldig når han begynte å se på den dårlige siden sin. så vi måtte begynne å trene opp den ubrukte siden.
men nå er han helt fin! men regner med at det blir siste evaluering neste uke! [:)]

har du fått ringt hilde?

Fikk ikke time før 16. desember, så vi får være tålmodige... [:)]

så treg jeg er da, hehe, er nesten aldri her inne lengre, men takk for koselig treff ja :D kjekt å treffe deg girlypay :)) gleder meg til neste gang:)

ORIGINAL: hb77

Fikk ikke time før 16. desember, så vi får være tålmodige... [:)]

åj! det var jo en liten stund til det da.. men er kanskje en siste innspurt før juleferien og slikt. vi skal tilbake til uka for en evaluering.

menmen.. husker fysioterapeuten på helsestasjon sa at enkelte fikk 3 måneders ventetid. noe som blir for lenge da, og man må ty til kiropraktorer og slikt.
så godt det ikke ble så lenge da [;)]

ORIGINAL: gyrid

så treg jeg er da, hehe, er nesten aldri her inne lengre, men takk for koselig treff ja :D kjekt å treffe deg girlypay :)) gleder meg til neste gang:)

takk i like måte gyrid. det var veeeldig koselig å treffe deg og den søte jenta di å [:)]

gleder oss til neste gang vi åå! [:)]

ORIGINAL: LoveMyLife

Hei jenter[:D]

Så koselig at dere fikk til å treffe hverandre et annet sted!
De to siste ukene vil jeg ikke ha tilbake... alle har vørt syke bortsett fra Tore, noe som innebar at jeg var alene hjemme hele dagen med to syke barn i 1 uke. Hatt influensa og bihulebetennelse selv. J har slitt veldig med vannkoppene! Den ene natta sov hun ikke ett sekund og ikke vi heller. Natten etter fikk vi 2 timer.

C har begynt å tulle på natta. Våkner plutselig masse og er våken i flere timer. Vi er helt utslitt. Så lite søvn har jeg aldri hatt. Er sjeleglad for at J er såpass gammel at hun klarer alt selv. Hun er så utrolig flink!! C er blitt frisk fra influensaen, men i går og i dag har det vært noe annet som plager henne veldig. Ho er sykt urolig, gråter, spiser ikke, sover ikke... Vært så redd i dag. Er ho så slapp og elendig i morgen, så drar vi på legevakta med ho. Ho er liksom varm i kinna og hodet, styrer og gjør mye rart med munnen også. Gråter mye.

kan trygt si vi har fått prøvd oss med å være 2 barns foreldre, men jeg må si jeg har bedre tålmodighet enn jeg trodde[:)] Stakkars barna mine, de har blitt klemt og kyssa så mye den siste uka at de rygger når de ser meg...hahahaha [:D]

HÅPER vi kan ha teff snart!! Er så glad jeg har blitt kjent med dere jentene og det blir koselig å bli kjent med girlypai også[;)]!

Er Bikka syk også?
KLEM

Back
Topp