Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: CIlen
Det var veldig koselig at også dere kom idag. Vi er ikke skumle vi c.. [;)]
Jeg synes dagen bare har flydd av gårde. Stakk en liten tur innom torvbyen før parkeringa gikk ut og kjøpte et par gaver til. Så sett bort fra til kjærest og lillegutt er det bare to gaver igjen. [:D]
Trist at lovemylife og bikka ikke fikk kommet idag. Håper dere er friske og raske snart igjen. [:)]
Huff..jeg har så vondt av deg, H. Håper hun snur snart og at dere får sove! Kanskje dere kan begynne med grøt? Det kan hjelpe på søvnen. [:)]
ORIGINAL: hb77
Huff..jeg har så vondt av deg, H. Håper hun snur snart og at dere får sove! Kanskje dere kan begynne med grøt? Det kan hjelpe på søvnen. [:)]
Jo takk CIlen. Du er så god. [:D] Hun har lagt på seg litt midre enn vanlig i det siste, så helsesøster sa på kontrollen i dag at vi kunne begynne med grøt. Ellers skal jeg roe ned nå, ikke planlegge så mye, men være mer bare hjemme og kose meg med snuppa, og satser på at den urolig perioden er over snart. Skal også ringe manuellterapeut i morgen for å sjekke om det kan hjelpe også. [:D]
ORIGINAL: Lion82
Var kjekt å få møte deg også CIlen! Kjempekos gutt du hadde og :) Vi og gikk en tur å skulle sjekke etter julegaver, men her ble det heller noe dill til meg isteden...... Så bør vel få begynt med julegavene snart ja..,,
Ønsker god bedring til LovemyLife og bikka! Vi tar gjerne et nytt treff igjen om ikke så lenge vi :)
ORIGINAL: stisim
Brask er super dyktig :D etter første dagen vi var der så var alle låsningene til Casper vekk og de han ikke kommet tiobake enda haeller [:D]
ORIGINAL: hb77
Fikk ikke time før 16. desember, så vi får være tålmodige... [:)]
ORIGINAL: gyrid
så treg jeg er da, hehe, er nesten aldri her inne lengre, men takk for koselig treff ja :D kjekt å treffe deg girlypay :)) gleder meg til neste gang:)