Takk for idag jenter :D

**Lykke**

Gift med forumet
Var kjempe koselig! Å så nydelig vær da [:D]
Veldig kjekt i byen når det er så deilig vær!! [:D]

Ja var kjempe koselige som vanlig!! Neste gang må vi gå når jeg har fått inn penger igjen[;)] Hadde så lyst å kjøpe en del av det vi fant..

(P.S. merkelig nok så holder sokkene på nå! Hjalp vist med sokker som passer til han[8D][:D] hahaha)

haha! [:D] ja, det va nok på tide å bytte ut nyfødt sokkene nå du!! [8D]

JA! såg mangen ting eg ska kjøpe! Gud så fine babyene blir i sommer! [:D]

ORIGINAL: IdaTh*

haha! [:D] ja, det va nok på tide å bytte ut nyfødt sokkene nå du!! [8D]

JA! såg mangen ting eg ska kjøpe! Gud så fine babyene blir i sommer! [:D]

Ja ufattelig mye søtt som er kommet nå!! Gleder meg! Håper vi får en skikkelig fin og varm sommer!

ORIGINAL: cassy

ÅÅÅÅÅÅ!![:(] jeg ville også værmed, men lommeboka mi er sporløst vekk[:(] kan vi ha et nytt treff om ikke så lenge?.. Ble skikkelig sur i dag når jeg ble stuck hjemme..

Hadde vært koselig om du var der, kjedelig å miste lommeboken da! [&:]

Kjempegøy i dag!

Var på familieselskap nå i kveld, og alle misunner meg så mye som har funnet så flotte jenter å gjøre sosiale ting sammen med nå i permisjonstiden
- jeg skryter dere opp i skyene [;)][:D]

Tenker meg de nye sokkene satt som et skudd Crispy, hehe [;)]

Neste gang får vi legge en bytur til lønna vår [;)] Var utrolig mye flott! Klarte jo svi av litt penger i dag også da, hehe.. "den der trenger jeg jo" [;)]

Gleder meg til kino i morgen! [:D]

Cassy - max uflax på deg [&:] Håper det ordner seg med lommebok, og posten SKAL frem! Elendig av dem [:@]

Ja! Lønna bør ha kommet til neste treff! I slutten av mnd da kanskje?! [:D]

Nikolas skal få en shorts fra engler som jeg "trenger" til han! og den litt shortsen fra benneton! [:D]

Back
Topp