takk for gode varme ord jenter!

Håper det går bra med dere! Ikke gi opp!
Tror jeg har skrevet dette før,men mannen min ble født med samme type feil som denne,ble operert som en av de første i landet,2år.
Lever i beste velgående han,28år. Han har netopp vært på en 3 dagers utredning på Rikshospitalet,ingen klar konklusjon enda,men det blir mest sannsynlig ny operasjon. Han har også en klaffeil med 70% lekkasje og forstørret venstre hjertekammer.
Tenker masse på dere!!!!!

Tårene renner når jeg leser det du skriver..
Ingen mamma eller pappa skal måtte få sånne beskjeder og kjempe så mye som dere har gjort så lenge nå [:(] 
Lille Ida har noen fantastiske foreldre, noe jeg er helt sikker på at er grunnen til at hun selv er en liten "fighter"...
Håper dere får en god tur til Spania, med fantastiske dager i sol og varme!

Alle mine tanker og gode ønsker går til den lille familien deres..
Klem fra meg..

Stor klem til deg Cathis!
Tårene triller av det du og familien din må igjennom. Ufattelig urettferdig[:(]

Jeg vet ikke hva jeg skal si jeg, tårene triller!
Ida har jo vært så sterk fra begynnelsen av,
og jeg er sikker på at dette kommer til å gå bra,
det bare må gå bra!!

Nyt dagene så mye dere kan, ta vare på alle øyeblikk som er!
Og kos dere i syden, det kommer sikekrt til å bli godt å komme
i varmen og få tenkt på litt annet en liten stakket stund!!

Sender dere veldig mange gode varme klemmer!
*klemmer*

ORIGINAL: maria79

Tårene renner når jeg leser det du skriver..
Ingen mamma eller pappa skal måtte få sånne beskjeder og kjempe så mye som dere har gjort så lenge nå [:(] 
Lille Ida har noen fantastiske foreldre, noe jeg er helt sikker på at er grunnen til at hun selv er en liten "fighter"...
Håper dere får en god tur til Spania, med fantastiske dager i sol og varme!

Alle mine tanker og gode ønsker går til den lille familien deres..
Klem fra meg..

Jeg klarer ikke å finne ord... det river meg i hjertet og tårene presser på når jeg leser innlegget ditt.
jeg klarer ikke å tenke den tanken du nå sitter med i denne tunge stunden...
ta godt vare på de minnene dere får sammen.. nyt hvert sekund..
Du er en fantastisk mamma[:)]

mangen varme klemmer i fra meg og Romeo

Uff, dette var vond lesing..[:(]
Det svei i øynene da jeg leste det du skrev, men det var så fint og optimistisk skrevet likevel, og jeg håper dere klarer å være like optimistiske framover!!

Dette MÅ gå bra, skjønne Ida klarer nok brasene!
Det sykehuset GuttemammaX2 snakket om hørtes forresten bra ut, men de vet nok hva de driver med her i Norge og!

Sender 10000000000 klemmer og varme tanker fra meg og resten av familien[:)]

Nå spruter tårene her[:(]

Vet ikke helt hva jeg skal si, for en forjævlig situasjon.

Dette skal gå bra, det kan bare ikke ende på annen måte!!!! Jeg blir seriøst forbanna på verden om den tillater noe annet!!!!

Krysser alt vi har hele familien her for at dette går bra!

Prøv så godt dere kan og kose dere og nyt vesla i tiden fremover.

Mange klemmer fra oss!

Så utrolig urettferdig!!!!!! Du virker som en fantastisk mamma! Reis til syden, lag gode minner, og hent styrke sammen som familie. Jeg lover deg, du er mye sterkere enn du tror[;)]  Tenker masse på dere. Stor klem

Uff.. det gjör så vondt å lese hva dere må gå igjennom! [:(]

Jeg tenker masse på dere hver dag. Du må holde oss oppdatert, for vi får aldri ro i sjelen för vi får höre at alt er bra med lille Ida-gullet!

Stor klem!

Sniker fra sept/okt 08

Og jeg må bare si[:(][:(][:(][:(]

Tårer og snørr renner som bare det, får skikkelig vondt langt inni meg!

Skal både håpe å be får lille Ida, og at operasjonen blir vellyket så hun kan få vokse opp og få et fint liv sammen med dere! Bare å se på bilder av henne får tårene til å trille med tanke på hva hun skal gjennom, stakkars lille jenta![:(]

Men synes absolutt dere skal gjøre det beste ut av det før operasjon, lag minner, ta foto o.l [:)]

Du er en kjempesterk person, det må jeg virkelig understreke! Vet absolutt ikke om jeg hadde klart takle en situasjon som denne.. *Sukk*

Du har en stærk liten jente!
Sender masse gode tanker til både henne og dere!
Dette skal gå bra!

Klarer ikke sette ord på hvor sterk jeg syns du er og hvor fælt dette er!![:o][:(][&o]

Jeg håper dette går rette veien!! tenker på dere masse!

Masse klemmer fra oss 

Back
Topp