takk for gode varme ord jenter!

Cathis

Elsker forumet
og gir meg uffatelig mye styrke og mot, dere får meg til å ikke gi opp selv om jeg helt ærlig bare har lyst til å legge meg ned og ikke stå opp..

Som guttemammax2 sa så fikk vi lite/dårlige nyheter forrige uke, legen ville ikke si så mye, men at noen andre skulle se på henne = noe var galt skjønte vi..

Saken er den at hennes hjertefeil er en klaffefeil som sitter i høyredelen av hjertet..  nå har en lekkasje der gjort slik at høyre siden dominerer, og venstre siden blir "skvist" fordi den andre har vokst så fært.. dette fører til at hjertet får problemer med å slå etterhvert og kan kolapse.. Yngste som har blitt operert og overlevd er 5 år så jeg føler at oddsen er i mot oss..

vi skulle etter planen dra til spania på onsdag,  etter lang samtale med legen idag har vi kommet frem til at en operasjon nok ikke vil skje før nærmere påske (de håper og tror at så lenge hun er såpass frisk utad vil hun klare å vente) og de vil derfor at vi skal dra (men ha med navn og tlf nummer til legen slik at skjer det noe kan sykehuset i spania ringe de..) og dermed skape minner med henne-- Virket som om de var VELDIG opptatt av at vi skal skape minner med henne..[8|]

Men jeg har bestemt meg.. jeg kan ikke grave meg ned.. Ida sitter her ved min side enda, og så lenge hun gjør det vil jeg prøve å smile, for hennes del og min del.. stakar liten hun forstår jo ikke hva som skjer.. Men jeg vil kunne se tilbake hvis jeg mister henne at vi ihvertfall nøyt hver eneste dag, hvert eneste øyeblikk, at vi smilte, lo, og koste oss, lekte på gulvet, rullet rundt, sov lenge og dullet i sengen før vi sto opp, badet i badekar, blåste bobler, hadde lange skralve samtaler som bare jenter kan, nyte livet sammen..

vet ikke hva mer jeg kan si.. dette er tøft, absolutt et mareritt som jeg prøver å fortrenge.. det svir sånn i øynene av alle tårene.. må bare prøve å holde motet oppe.. prøve...

Du er jammen meg sterk snuppelure!
Jeg vet ærlig ikke hva jeg skal si, bortsett fra at jeg er her om det skulle være noe.
Tror jeg skal greie å kjøre bort til deg på 5 minutter (hvis jeg kjører litt fort da...[8D])
Så bare si ifra hvis jeg skal komme![:)]
Dette går bra. Det må det bare. Vi kan ikke tenke på noen annen måte. Det går ikke.
Mange klemmer til dere!!

Det er så hjerteskjærnede grusomt å lese...
Og med de prognosene dere har fått opplyst så
skjønner jeg godt du bare har lyst til å grave deg ned [:(]

Du må ta vare på hvert eneste sekund, og nyte tiden sammen.
Og vet du hva, det burde vi alle gjøre, for ingen har noen garanti for hva morgendagen bringer.
Uansett hvor frisk og fin man er...
Men Ida lever, og hun er hos deg nå!!! Og du er en fantastisk mamma [:)]

Skulle ønske dere slapp å oppleve dette...
Klem fra oss

Det svir og river i hjertet mitt når jeg leser dette...
Jeg klarer ikke se for meg hvordan du har det... jeg vil bare bort nå og klemme barna mine og ta vare på alle de små øyeblikkene...

Jeg tenker på deg hele tiden Cathis.

Ida er ei fantastisk skjønn jente ( iallefall det jeg ser av henne på signaturen din), og du er ei fantastisk god mamma...

Du skrev at yngste hittil som har overlevd er 5 år? Vel en gang må være den første for at noen yngre og skal overleve, og hvorfor skal ikke Ida få være den ene? Jeg har tro på dere, tro på at dette skal gå bra.

Men bare nyt dagene dere, og la morgendagen få bekymre seg om seg selv. Hver dag har nok med seg selv.. [:)]

d jør ondt i mæ a å lese ka du må gå igjennom...håpe virkeli at operasjonen blir vellykka....
ønske dåkker all hell å lykke framover...vi tenke på dere

Åå vennen!
Du er sterk. En fantastisk person er du.
Dette unner jeg ingen..   vet ikke helt hva jeg skal si..
Sender deg en stor klem.

Ida er ei sterk jente.. hun er så nydelig!!

klarer ikke sette ord på hvor sterk jeg syns du er og hvor fælt dettee er!![:o][:(][:(]

jeg hååper dette går rette veien!! tenker på dere masse!

*klem, klem, klem*

Det gjør så utrolig vondt å lese dette[:(]

Men du virker som en utrolig sterk jente, å du er en fantastisk mamma for jenta di, det ser jeg på måten du skriver på!!

Dette må bare gå bra!! Lykke til, tenker på dere!

Det gjør så vondt å tenke på det dere går igjennom med Ida nå[:(]
Jeg gråt sånn i stad når jeg leste hva du tenkte om å nyte hver eneste dag med henne at Leon tittet forundret opp på meg. Du virker som en så utrolig sterk og flott mamma!!!!! Det er helt klart at man burde nyte hvert sekund man har med de små..noe man kanskje fort glemmer av noen ganger i en travel hverdag. Det er jo ingen garantier for noe her i livet!

Jeg tenker så masse på dere og håper virkelig go'jenta deres slår alle odds og blir første under 5 år som overlever den typen operasjon!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ho er så sterk og jeg har troa på at ho klarer seg igjennom dette!!!

Varm klem til deg fra meg

Tenker på dere hele tiden!

Dere er så utrolig sterke, og dette MÅ bare gå bra!!!

stor klem fra oss!!

Det er så urettferdig at dere må igjennom dette[:(]. Men lille Ida har vist seg kjempe sterk. Hun er allerede et lite mirakel, og det skal hun fortsette å være! Du har henne hos deg nå, som du sier. Så nyt hver dag som bare du og hun kan. Ida er kjempeheldig som har fått akkurat deg som mamma. Jeg har virkelig troen på lille, sterke Ida!

Dette går bra!! Dette MÅ gå bra!!

Stor klem

Uff, får så vondt i hjertet av å lese dette og tårene bare renner. Ingen skulle måtte gå igjennom dette, det er så urettferdig at en så nydelig og "frisk" liten jente skal kjempe en slik kamp sammen med foreldrene. Hun virker så sterk og tapper og jeg håper og tror at hun vil gjøre alle oddsene mot henne til skamme.

Skjønner godt at du vil gi opp, kan ikke forestille meg hvor vondt du har det. Men Ida lever uvitende om alt og trenger at dere er sterke for henne, samtidig som hun gjør dere sterke i denne vonde tiden. Håper dere klarer å nyte hverdagen med henne selv om tankene og dagene er tunge.

Tenker på dere hele tiden og sender dere all styrke jeg har.

Masse klemmer

Du er så sterk Cathis !!

Hold motet oppe, hun har allerede gått mot alle ods fra starten av - hun vil gjøre det igjen ! Hun er også sterk. Det ser dere[:)]

Klarer ikke å forestille meg hvordan dere har det nå i det hele tatt. Tenker fryktelig mye på dere. Husk å ta vare på hverandre, som familie også ! Kos dere masse sammen, dra og ha det gøy, med bading og varme[:)] !!

Stoor klem til dere !! Som sagt, Ida Emilin er STERK !!!

Vet ikke helt hva jeg skal skrive, for jeg blir helt tom for ord. [:(] Håper av hele mitt hjerte at dette går bra, og at du får beholde vakker jenten din.
Vi føler med dere, og krysser det vi kan krysse.
Skulle ønske det var noe vi kunne gjøre men det er vel fint lite[&o].
Men du skal vite at våre tanker og bønner går til dere og til lille jenten din Cathis for at dette skal gå bra.
Klem fra oss her i Bergen.....

Tårene triller her....

Vet ikke hva jeg skal si, ingen ord er nok....

Du virker sterk oppi dette, man har vel ingen andre valg....

Kos dere i syden

Ida har jo gått mot alle odds fra starten, hun er en sterk jente som bare skal klare dette

Tenker på dere

klem

Huff, jeg får helt vondt inni meg av dette [:(] Det er så forferdelig trist at dere skal måtte oppleve dette [:(]. Du virker samtidig sterk og god til å ta vare på hvert et øyeblikk. Håper så inderlig at dere skal få noen gode nyheter snart. Tenker masse på dere...

set her å leser det du har skreve og da kom tårene..

Ida skal greie dette her..

Stå på Cathis.....nyt sol og varmen...

Ta godt vare på kvarandre...

Klem og tanke

Heilt forferdelig å høyre[:(] Eg håpar verkeleg at vesle Ida blir heilt frisk igjen!!! Tenker mykje på den nydelege Ida nett no (såg det på avatarbiletet ditt), heilt utruleg nydeleg jente! Håpar dåke får ein fin tur til Spania!!  

ORIGINAL: desire

Ida er ei fantastisk skjønn jente ( iallefall det jeg ser av henne på signaturen din), og du er ei fantastisk god mamma...

Du skrev at yngste hittil som har overlevd er 5 år? Vel en gang må være den første for at noen yngre og skal overleve, og hvorfor skal ikke Ida få være den ene? Jeg har tro på dere, tro på at dette skal gå bra.

Men bare nyt dagene dere, og la morgendagen få bekymre seg om seg selv. Hver dag har nok med seg selv.. [:)]

Må bare signere...Vet ikke hva jeg skal skrive selv[:(]

Back
Topp