Takk for deeeet!

Trudee

Glad i forumet
Av og til må man bare riste på hodet og ikke ta seg nær av ting som kommer plumpende ut av munnen til folk. Men nå er gravide og tydeligvis DIGRE meg lei.. Hva i folks villeste fantasi får noen til å tro at en gravid kvinne vil eller setter pris på å bli kalt diger? Av og til altså......

Enig.. Greit nok, er stolt av magen og sånn, men når enkelte bøyer ryggen og trykker frem "magen" for så å stå ved siden av å "gjøre narr", det blir litt i det meste laget. 
Så trenger man ikke å høre hver eneste dag "Herregud så stor du har blitt" 

Og gjerne etterfulgt av spørsmålet: "sikker på at det ikke er to der inne??" like morsomt hver eneste gang ;)

Hahaha, jaaa kjenner til det! 
Må kanskje begynne å spørre tilbake "oi, jeg ser du også skal ha en liten en!"
Da tipper jeg det fort kan bli slutt på sånne kommentarer 

Blir litt dumt å spørre svigermor og venninner av Besta om de er gravid, men skjønner poenget :) har så lyst til å svare svigermor neste gang: "og likevel veier jeg mindre enn deg! Ikke værst for ei som er så diger;)"

Offa! Folk assa:) Må le litt og..de tenker nok ikke så veldig langt iblant. Jeg tar meg ikke nær av det, men skjønner at man blir lei ja. Prøv å svar tilbake, det er nok en god løsning. Hahaha!

D e motsatt her.....fortelle folk at æ e gravid å dæm kjiiiiiiiike læng på magen å spør om kor æ har gjømt dein babyn ænn å at æ  å nettopp må ha blitt gravid  sia æ e så lita

Du får si: heldigvis forsvinner magen min i januar, det er vel mer enn man kan si om din... :p

Ei venninne var så lei av at alle tok på magen hennes, så hun begynte å ta folk på puppene når de tafset.. Jeg holdt på å dø av latter! 

dumidalia skrev:
Du får si: heldigvis forsvinner magen min i januar, det er vel mer enn man kan si om din... :p

Ei venninne var så lei av at alle tok på magen hennes, så hun begynte å ta folk på puppene når de tafset.. Jeg holdt på å dø av latter! 

Hahahahahaha!! 

Får stadig kommentarer jeg også, står i butikk, så det er ikke så rart. Men det finnes ingen grenser får hva folk sier og gjør. Lei av å bli tatt på hele dagen! Og selv om jeg kun får positive kommentarer som at det er den fineste magen de har sett osv, begynner jeg å bli lei av det. 

Back
Topp