Tak/vond rygg

☆ Lilletrille ☆

Lykkelig mamma
♡Junigull 2016♡
I kveld har det begynt å komme tak/vondt i ryggen på høyre side. Er veldig vondt og aldri opplevd noe før. Det stråler i korsryggen og inn i skambeinet ned mot foten. Vært bra med liv idag, men nå er han rolig. Kan bare være tilfeldigheter :)

Hva tror dere at det er?

Bekkenet og at ting er i forandring :-) har mye vondt selv!
Huff :/ er det som om noen støter deg med strøm? Andre har jeg opplevd før :) bare ikke dette med ryggen

Får tidvis smerter som er i mage, hoft og rygg som stråler ned i foten. Tenker at det har en sammenheng med bekken og alle de store forandringene som skjer når bebis tar større plass :-)

Får tidvis smerter som er i mage, hoft og rygg som stråler ned i foten. Tenker at det har en sammenheng med bekken og alle de store forandringene som skjer når bebis tar større plass :-)
Det er sant :) har det som du har. Kanskje det er nerve :)

Høres litt ut som isjas nerven. Den går gjennom bekkenet og er den i klem eller lignende får en smerter ned hele beinet til foten :/ Gjerne vært greit med en tur til kiropraktor, de kan hjelpe med slikt :)

Lynende smerte som stråler ned i foten høres ganske klassisk isjias ut ja.

Var noen andre som og nevnte det. Har hatt den i klem, men dette var enda mer grusomt :( sov utrolig dårlig natt ... Burde jeg ta kontakt med kiropraktor nå? :)

Samme som jeg opplevde i går høres det ut som :)
Ja ganske likt :) bare at hos meg satt smerten i korsryggen på høyre side. Som jeg sa til mannen jeg vet hvordan det er å få små støt fra stikkontakt så kjentes ut som noen poket meg med strøm i ryggen. Bedre med deg? :)

Back
Topp