Tak i ryggen hveeeer kveld ....:(

Nathalie_91

Glad i forumet
Hver kveld den siste uka har jeg fått tak i korsryggen som minner om at noen tar tak i ryggraden og vrir vannet ut av den eller sender strøm gjennom korsryggen...

Noen andre som opplever dette? Hjelper alltid å ta seg en varm dusj!:)

Direkte vondt?
Hos meg Kjentes det mer som om noen slo hardt i korsryggen på meg at jeg nesten holdte på å grine hvergang. Slike smerter kom alltid etter at jeg har vært i mye aktivitet, eks. Ut på en lang tur med en hund som veide like mye som meg. Ommøblerte hele stua, frem og tilbake med sofaer, tv og tunge møbler. Opp og ned trapper..
Det har også sammenheng med bekkenløsning. Håper det gir seg hos deg.. God bedring!

Virker som at ryggen din rett og slett er veldig sliten etter en lang dag. Er du fortsatt i jobb og alt mulig?

Jeg har kynnere der det kjennes ut som at noen klyper meg hardt i korsryggen samtidig som mensenmurringer. Hvilken uke er du i?? Jeg er 33+3

Jeg er 35+3 i dag.. Jeg jobber ikke lenger.. Men er sliten i kroppen fordi om :(

Har nok noe! Noen ganger føles det som om det går strøm gjennom det ene låret.. Kjempe vondt.. Nå.er.jeg.lei :wtf:

Jeg er 35+3 i dag.. Jeg jobber ikke lenger.. Men er sliten i kroppen fordi om :(

Har nok noe! Noen ganger føles det som om det går strøm gjennom det ene låret.. Kjempe vondt.. Nå.er.jeg.lei :wtf:
Kanskje du har en liten prolaps? Typisk at det stråler ut i beinet da.... Men uansett, vondt i ryggen er skikkelig slitsomt, det vet jeg alt om. Du må bare prøve å tøye bein og setemuskler, ikke løfte tungt/feil, prøv å gå i litt ulendt terreng, og ikke opphold deg i samme posisjon over lenger tid.
Nå spørs det om du klarer å bli kvitt sliten rygg før fødsel da... :( men prøv å ta det pent! Du skal orke å bære rundt på babyen mye også, når den kommer. ;)

Jeg har hatt pulserende verk i låret, høres litt ut som samme smerte som du beskriver. Det har nå gitt seg hos meg samtidig som bekkenet har blitt mindre vondt. Har sluttet å jobbe for å ta det mer med ro. Har blitt flinkere å gå korte turer. Kanskje det har en sammenheng.

H
Jeg har hatt pulserende verk i låret, høres litt ut som samme smerte som du beskriver. Det har nå gitt seg hos meg samtidig som bekkenet har blitt mindre vondt. Har sluttet å jobbe for å ta det mer med ro. Har blitt flinkere å gå korte turer. Kanskje det har en sammenheng.
Har veldig lyst til å gå litt mere, men da strammer magen seg så og man får sånn leverhogg/ sting følelse.. Fryktelig vondt.. Så nå lever jeg ganske kjipt (stakkars mannen..)

Kanskje du har en liten prolaps? Typisk at det stråler ut i beinet da.... Men uansett, vondt i ryggen er skikkelig slitsomt, det vet jeg alt om. Du må bare prøve å tøye bein og setemuskler, ikke løfte tungt/feil, prøv å gå i litt ulendt terreng, og ikke opphold deg i samme posisjon over lenger tid.
Nå spørs det om du klarer å bli kvitt sliten rygg før fødsel da... :( men prøv å ta det pent! Du skal orke å bære rundt på babyen mye også, når den kommer. ;)
Det har jeg ikke tenkt på! Kanskje det? Skal til jordmor i morgen så skal klage litt da xD

Nå begynner de murringene/ takene å komme på morraen også og ikke bare kvelden/natta.. Jeg kvier meg for å ringe føden for å høre, for orker bare ikke å høre at fødsel er langt unna enda og at alt er normalt..

Back
Topp