Tahini´s dagbok

Har du testdag på dag 10? Synes det var tidlig jeg da, ofte slår de ikke ut før dag 12 å utover. Men er enda håp, det ER tidlig enda ;) Lykke til :D
 
Rugedag nr 8

Tok en ny test i dag tidlig, fremdeles negativ! :( Håpet er nok ute for denne gang, vi er ganske knust... Blodprøven om to dager blir vel en bekreftelse av det vi allerede vet :sad015

Vi har gjord så innmari mange tiltak for at det skal fungere denne gangen, men allikevel gikk det ikke. Det er lett å gi opp håpet men leser jo om mange andre som holder ut og klarer det til slutt. Det er en utrolig tøff prosess å gå gjennom!
 
Har du testdag på dag 10? Synes det var tidlig jeg da, ofte slår de ikke ut før dag 12 å utover. Men er enda håp, det ER tidlig enda ;) Lykke til :D

Tusen takk Lille Liss, odt å høre! :) Tror testdag er såpass tidlig fordi det gikk 4-5 dager mellom uttak og innsett. Vaneligvis er det vel noe kortere? Ikke noe hadde vært bedre en en positiv overraskelse om et par dager, men jeg sitter med en veldig dårlig følelse nå.
 
Rugedag nr 7

Jeg kunne ikke dy meg: tok en hjemmetest etter at jeg kom hjem fra Danmark i kveld. Den var negativ :( Vet det er litt tidlig, men det er jo bare 2 1/2 dag til testdagen, det burde vel ha vært en svar strek der. Jeg skal ikke ta alle sorgene på forskudd, men hvis den fortsatt er negativ i morgen tidlig kommer jeg til å være knust... :(
Jeg har fått veldig svak positive test etter 11 dager etter insett! jeg har ingjen symtopmer også. vente litt mer, test etter 12-14 dager etter insett. klem till deg , lykke till
 
Til meg gikk det 3 dager mellom uttak og innsett, men allikevel ikke blodprøve før dag 14 og 16. Men håper det er for tidlig til deg uansett, krysser fingrene for positivt svar om noen dager ;)
 
Rugedag 7-10 er aaaaltfor tidlig å ha test dag vel... Selv har jeg testdato rugedag 14... egget bruker jo 3-7 dager bare på å feste seg og så skal det jo produseres nok HCG etterpå for at det skal komme til uttrykk på testen... Nei, ikke gi opp håpet ennå!! :)
 
Stemmer i med de andre, høres for tidlig ut. Som Truddelutt'n sier må det gå lang nok tid til at kroppen får produsert nok hcg. Så, håper fortsatt det går rette veien for dere :)
 
Tusen takk for alle støttende tilbakemeldinger! Dere er fantastiske håper dere har rett!! :) Jeg får holde ut et par dager til før jeg tar sorgene på forskudd.
 
Rugedag nr 9

Jeg hadde planer om å ta en ny test i dag tidlig, men glemte det! Jeg var ute på landet i forbindelse med en jobbsamling og den friske luften gjorde at jeg sov kjempegodt, våknet fortumlet og glemte helt å teste da jeg gikk på do. Egentlig greit nok, så slipper jeg å bli så skuffet av mange negative tester.

I morgen er jo ordentlig testdag og da får jeg endelig svar! Håper så inderlig at jeg blir positivt overrasket :smiley-angelic001 men er også redd for å håpe og for å bli skuffet igjen:oops:
 
Jeg er GRAVID!!!!!!!!!!!!!! :happy093Jeg kan nesten ikke tro det! Jeg begynte å hylgråte av glede da jeg fikk nyheten over telefonen. Hcg på 91!! Da jeg ringte mamma og gråt så mye at hun ble vettskremt før jeg klarte å lirke ut av meg at jeg er gravid. Hun er helt overlykkelig! Samboern også! Han kan nesten ikke tro det. Han har hatt så mange mislykkede forsøk, ikke bare med meg men med tidligere partner. Han hadde liksom mistet troen. Dette føles helt utrolig, håper det går veien nå da!

Når klarer jeg omtrent ikke å ta det inn over meg. Er helt lamslått. Kjempeglad...

Er så glad for alle dere på forumet her som er så fantastiske og støttende gjennom denne berg og dalbanen av en reise! :)
 
Last edited:
Wow, så fantastisk!!!! Gratulere :D
Begynner nesten å gråte selv her jeg.
 
Se der ja, gratulerer så mye ;) Da er vel vi omtrendt like langt på vei kanskje..? Er 5+0 i dag :D
 
Jeg er GRAVID!!!!!!!!!!!!!! :happy093Jeg kan nesten ikke tro det! Jeg begynte å hylgråte av glede da jeg fikk nyheten over telefonen. Hcg på 91!! Da jeg ringte mamma og gråt så mye at hun ble vettskremt før jeg klarte å lirke ut av meg at jeg er gravid. Hun er helt overlykkelig! Samboern også! Han kan nesten ikke tro det. Han har hatt så mange mislykkede forsøk, ikke bare med meg men med tidligere partner. Han hadde liksom mistet troen. Dette føles helt utrolig, håper det går veien nå da!

Når klarer jeg omtrent ikke å ta det inn over meg. Er helt lamslått. Kjempeglad...

Er så glad for alle dere på forumet her som er så fantastiske og støttende gjennom denne berg og dalbanen av en reise! :)
Hurra :D gratulerer så mye!!
Krysser fingrene for at spiren blir der i 9 mnd :D
 
Gratulerer :-D :-D
 
Rugedag 11

Tusen takk, dere er fantastiske!! :) Jeg har faktisk begynt å merke det i magen allerede. Den er øm om jeg får rett som det er noen kortvarige mens-liknende smerter. Jeg blir kjemperedd for at det er mensen som kommer, men tror nok heldigvis at det bare er gravidsymptomer jeg opplever.

Jeg tenker på at jeg er gravid konstant og er helt overlykkelig. Håper virkelig den sitter hele veien!!

Da er vel vi omtrendt like langt på vei kanskje..? Er 5+0 i dag :D

Jeg er vel like bak deg. Regner man det fra første dag mens? I så fall er jeg 4+2 i dag. Jeg prøvde en terminkalkulator i går og den sa at jeg var 3+2, aner ikke hvor den fikk det tallet fra!
 
Jeg fikk høre fra Medicus at de regner uttaksdagen som 2+0, det er jo da befruktningen skjer ;)
Blir kanskje å henge på samme terminforum da :) Skal drøye litt å se hvor mange det er i magen, er det 1 er termin 6.juli, er det 2 er det vel mest sannsynlig at de evt kommer i juni :)
 
Gratulerer så mye :)
 
Back
Topp