L Luzi Elsker forumet 28 Jan 2007 #1 Dere som har laget d; syr dere lommene til tagsen?? eller fester dere de på en annen måte?[:D]
L Luzi Elsker forumet 28 Jan 2007 #2 Grunnen til at jeg spørr er d at jeg så en "oppskrift" på en sånn bok, og der sto d at man skulle sy!! Og d synes jeg høres litt tungvint ut..[:D]
Grunnen til at jeg spørr er d at jeg så en "oppskrift" på en sånn bok, og der sto d at man skulle sy!! Og d synes jeg høres litt tungvint ut..[:D]
L Luzi Elsker forumet 28 Jan 2007 #3 takk, takk![:D] Der står d at man skal sy, men må man virkeli d?
K Kiwi78 Elsker forumet 28 Jan 2007 #6 Jeg syr, eller bruker stiftemaskin, eller eyelets. Syns det blir for bred kant om jeg limer.
LilleMusMei Forumet er livet 28 Jan 2007 #7 jeg syr også. Har erfart at dem spretter opp om man bare bruker lim/limbånd pga at tagsene blir tatt mye inn og ut. annbefales ikke! sy, bruk eyelets eller stift slik at den holdes på plass! det er foresten ikke stress å sy i det heletatt. Åsså ser det stilig ut!
jeg syr også. Har erfart at dem spretter opp om man bare bruker lim/limbånd pga at tagsene blir tatt mye inn og ut. annbefales ikke! sy, bruk eyelets eller stift slik at den holdes på plass! det er foresten ikke stress å sy i det heletatt. Åsså ser det stilig ut!
Ett-mars-hopp Forumet er livet 28 Jan 2007 #8 Jeg har bare knytt et bånd som pynt på utsiden av bretten, og det hjelper jo på å holde det sammen... Funker helt fint det...
Jeg har bare knytt et bånd som pynt på utsiden av bretten, og det hjelper jo på å holde det sammen... Funker helt fint det...