Tacopizza?

Krissta

Glad i forumet
Jeg har så lyst å prøve meg på en tacopizza i kveld:) Noen som har noen gode oppskrifter på det?

Jeg bruker bare å lage vanlig pizzadeig. Til fyll steker jeg kjøttdeig, blander i tacokrydder, tacosaus og mais. Fordeler det på pizzaen, strør litt nachos på og ost til slutt. Nå fikk jeg lyst på det jeg også [:D]

jeg har taco krydder på kjøttdeigen å så strør jeg den over pizzaen, så mais og så ost. Når den er ferdig har jeg thousand island over hele pizzaen og ISBERG salat over det igjen. Av å til har jeg nachos med cheese smak under salaten. Og rømme i en skål også[:D] namnamnam[:D][:D]

ORIGINAL: Krissta

Jeg har så lyst å prøve meg på en tacopizza i kveld:) Noen som har noen gode oppskrifter på det?

det finnes meksikans pizza fyll då kan du legge natsos oppå så osten..så bruke du bare taco saus om så på

eller du tar kjøttdeig og taco fyll..på en pizza bund med natsos på og evt anna ingredienser du liker å ha på tacon eller pizan

Åh..nam nam nam....vil heller ha pizza enn kylling[8|] Hehe

Burde prøve Taco-pai også, sinnsykt godt![:)]

namnamnam! tror det blir pizza i morgen [8D] Har allerede planer om bakt potet i dag.. :p

Mat trådene er farlige[8D]

Har enda ikke prøvd taco pizza for etter å ha hatt type i Texas så er liksom taco taco og pizza pizza[&:]

MATMOMSER!! [;)]

Eg har komt i en fase der eg blir stappa mett bare eg sluker ett vannglass!!

irriterende!! [:'(]

Takk for oppskrifter jenter![:)] 

Jeg lager fyll av alt som kan stekes fra vanlig taco. Altså karbonadedeig, løk, mais, paprika, tomater og bønner og tacokrydder. (evt. jalapeños og/eller tortillachips) Det er også godt å bruke litt ferdig salsa i istedet for tomat og jalapeños hver for seg. Ikke bruk mer enn en pose krydder per pk kjøtt. Det blir ikke sterkere eller mer tacosmak, stortsett bare saltere.
Strør mesteparten av osten på deigen, har over fyllet, og strør litt ost oppå. Serveres med salat, lettrømme og fransk dressing på. [:)]

Back
Topp