Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: *Go`Jenta*
1pk pasta skruer
1 glass taco saus
1pose taco krydder
1 beger Creme Fresh
1 pk kjøttdeig.
Stek kjøttdeig, bland i taco pulver. Kok pasta. bland alt sammen, hell i creme fresh og taco saus
Ha i ildfast form med reven ost over og gratiner i ovenen til osten er smeltet. Server med salat, nachos chips og rømme[:D]

ORIGINAL: shannon
Denne oppskriften bruker jeg[;)]
Kok ca 6 dl pastaskruer
Stek ca 400 gram kjøttdeig og bland i tacokryddermix som anvist på pakken.
Hell av vannet fra pastaskruene, bland inn et beger creme fraiche og et beger tine kremost med urter. Gjør ingenting om det blir litt klumper.
Legg skruene i en ildfast form, legg kjøttdeigen over skruene og strø med revet ost. Gratinere i ovnen i ti minutter, til osten er gylden. KJEMPEGODT!
Vi pleier å ha salat og evt ferskt brød til.
ORIGINAL: shannonDen brukar me og. Kjempegod!!
Kok ca 6 dl pastaskruer
Hell av vannet fra pastaskruene, bland inn et beger creme fraiche og et beger tine kremost med urter. Gjør ingenting om det blir litt klumper.
Legg skruene i en ildfast form, legg kjøttdeigen over skruene og strø med revet ost. Gratinere i ovnen i ti minutter, til osten er gylden. KJEMPEGODT!
ORIGINAL: Trikken
ORIGINAL: shannon
Kok ca 6 dl pastaskruer
Jeg har ikke creme fresh i kjøleskapet, så jeg prøver med rømme og litt kremost med urter... Litt fetere, men funker sikkert!
takk, takk!!!