Taco-hysteriet

Det trøkkes inn i de tusen norske tryner opp til flere ganger i måneden, og alle synes det er sååå godt. Nå skal alt smake taco, og vi har fått taco-gryterett og det er taco-pizza og gudene vet hva som blir det neste.

Hvorfor slik entusiasme over noe som strengt tatt smaker som kraftfôr lukter? Skikkelig prosessert og ekkelt.

Why, oh why?

Det eneste jeg liker som smaker taco, er taco.. liker ikke tacogryteretter, tacopizza tacolasagne, whatever..

Fordi det er godt da eller?[;)][8D]

ORIGINAL: Miss Claymore!

Det eneste jeg liker som smaker taco, er taco.. liker ikke tacogryteretter, tacopizza tacolasagne, whatever..

Enig!

jeg liker ikke taco-krydder.
er veldig glad i salat og lefser og slikt, men MÅ ha fajitaskrydder for å kunne spise taco. stinker jo fjøs i hele huset av taco-krydderet [8D]

ORIGINAL: Bouncy Buttocks

Det trøkkes inn i de tusen norske tryner opp til flere ganger i måneden, og alle synes det er sååå godt. Nå skal alt smake taco, og vi har fått taco-gryterett og det er taco-pizza og gudene vet hva som blir det neste.

Hvorfor slik entusiasme over noe som strengt tatt smaker som kraftfôr lukter? Skikkelig prosessert og ekkelt.

Why, oh why?

Har lurt på det samme, lenge! Desverre er jeg i mindretall i familien, og her ropes det om taco minst en gang i uken....[>:] 

Det fine er at jeg ikke trenger å spise det, men kan lage min egen yummy middag! [:D] 

SIGN!

Jeg liker ikke taco gryte eller annen taco greie. Bare taco..

Samme her!

Sign

Når vi har taco, så spiser jeg kjøttdeigen "ren" da jeg ikke liker tacokrydder. [:D] Liker derfor heller ikke all denn andre "Taco"-maten [:)]

smak og behag[:D]

noen har taco hver fredag.for meg blir den smaken litt kjedelig til å ha så ofte.så vi har det en gang innimellom[:)]

Jeg syns taco er godt. Men har ikke forsøkt alle de andre variantene.
Tacoskjell og tortillalesfser er godt!
Syns ikke det lukter kraftfòr..

tacolukt blir jeg bare dårlig av!

men kan spise taco retter uten krydderet[8D][:D]

Jeg syns tacokrydder sammen med rømme og mais smaker helt fortreffelig jeg![8D]
Spiste faktisk taco går [:D]

I really don't give a shit. Så heldig er jeg[8D]

Back
Topp