Tabu: bæsje seg ut under fødsel :O

Mrs. Tiger

Glad i forumet
Februarlykke 2015
uff, har lest at mang gjør det, og jm sier det er heeeelt vanlig. Tok keisersnitt sist, og planlegger fødsel nå, men gruer meg til å bæsje meg ut med mannen min tilstedet. Uff, tenk om det blir stinklukt på rommet... Skrekk og gru, men sikkert heeelt normalt som jm sier....

Jeg fikk klyster med 1 mann, ingenting med nr 2 og jeg bæsja ikke på meg på noen av fødslene;) og om du gjør det så tror jeg de tørker det relativt fort bort ;)

Har vært med på flere fødsler som spl.student. Når det kom litt avf så tørker jm det vekk med en gang og legger bort gasbindet som blir brukt for å tørke, bf merker det ikke engang ;) Ingen lukt. Fikk det med meg bare fordi jeg sto og observerte. Tror ikke det er noe å bekymre seg over. :)

Har vært med på flere fødsler som spl.student. Når det kom litt avf så tørker jm det vekk med en gang og legger bort gasbindet som blir brukt for å tørke, bf merker det ikke engang ;) Ingen lukt. Fikk det med meg bare fordi jeg sto og observerte. Tror ikke det er noe å bekymre seg over. :)
Det er det de har gjort med meg også. Var ikke pinlig, mannen min så ikke noe og det kom ikke noe lukt. Det meste hadde jo kommet før på dagen siden man ofte blir litt løs i magen rett før fødsel, så var bare snakk om bittelitt som kom ut.

Bare fint for ungen å få litt "startkultur". Mannen min truer med å bæsje på ungen hvis ikke jeg gjør det :D

Jeg skal ha klyx først

Jeg har hørt at det er ikke alle steder de setter klyx o.l lenger. Da må man evt kjøpe det og sette det på seg selv. Jeg for min del ble dårlig i magen da jeg skulle føde sist så magen min var helt tom.
Dessuten så er de så kjappe hvis uhellet er ute at ingen merker det. Jeg var med på en fødsel å sto i fotenden under pressriene, de var så raske at ingen merka noe :-)

Tror nok at også de fleste menn har sett bæsj før. Så om det skulle gå så 'ille' at han skulle få et glimt - who cares. Du føder ungen hans. Tviler på at det er bæsjen han går rundt og tenker på etterpå uansett.

Jeg har lyst på klyx først. Ikke så mye for å ikke bæsje under fødselen, men for å gjøre passasjen for babyen størst mulig.

Det er vel helt naturlig, du skal jo trykke?! Det ble sånn med første, det brydde ingen av oss om ;) Ikke med andre ;)

Du kommer ikke til å bry seg noe om bæsjing under fødselen ;) Men det er helt normalt å tenke mye på det, det gjorde jeg også. Ble satt igang jeg da, men mens jeg var på føden og ventet på at de skulle ha tid til meg, så var jeg på do 4 ganger og vips var problemet ute av verden :D

Jeg fikk klyster før fødsel med første. Kom litt under fødsel og merket jeg, men brydde meg svært lite om det. Jm tørket bare litt

Aner ikke om jeg bæsja på meg med førstemann. Fikk noe avføringsmiddel d jeg kom inn på sykehuset ihvertfall. Var liksom ikke der fokus var.

Back
Topp