Tabletter for kvalme

Cj12

Flørter med forumet
Novemberlykke 2015
Noen av dere som har prøvd noen tabletter mot kvalmen ? Har det virket ?

Hadde hypermesis forrige svangerskap, med kvalme, sykehusinnleggelse og oppkast helt til hun var ute. Det ser ikke noe bedre ut denne gangen, så håper virkelig på å finne noe som kan gjøre dette svangerskapet litt bedre

Jente 2012❤️
Termin med nr 2: 01.01.15 ❤️

Fikk du noe sist da? Finnes jo afipran på resept..men vet ikke om det burde brukes under graviditet..!? Håper virkelig at du slipper alt dette denne gangen da..høres slitsomt ut :(

Jeg kjøpte amrbånd på apoteket, utrolig nok så funker d veldig bra :) har ik vært kvalm siden igår : D

❤️01.01.15❤️

Fikk du noe sist da? Finnes jo afipran på resept..men vet ikke om det burde brukes under graviditet..!? Håper virkelig at du slipper alt dette denne gangen da..høres slitsomt ut :(

Ja, men disse tablettene jeg fikk da, kunne jeg bare ta når jeg var innlagt :(

Jente 2012❤️

Jeg kjøpte amrbånd på apoteket, utrolig nok så funker d veldig bra :) har ik vært kvalm siden igår : D

❤️01.01.15❤️

Har hatt på disse armbåndene den siste uken, men ikke noe virkning på meg desverre :(

Jente 2012❤️

Prøvd marzine eller postafen? Kan kjøpes uten resept på apotek.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg fikk afipran sist, men fungerte ikke, jeg spydde 7 uker i strekk, ble nesten innleggelse på meg å, men klarte heldigvis å få i meg litt kjeks å vann:-p

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg fikk Phenergan av legen. Antihistamin som tar kvalmen. Eneste er at man blir veldig trøtt, så tas på kvelden før leggetid. Sitter i kroppen opptil 13 t...

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Jeg brukte afripan sist, funket fint på meg. Men fikk det ikke før 2 trimester..håper jeg får det litt tidligere nå :)

Har fått phenergan nå, så da får jeg prøve ut disse. Håper dette hjelper meg

Jente 2012❤️

Back
Topp