Ta ut hormonspiral

AnnLykkelig

Juni12s Inkluderende
VIP
Aprilbarna`15
Dere som har hatt hormonspiral, merket dere noe like etter den ble tatt ut? Begynte dere å blø f.eks?

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Jeg blødde veldig når den ble satt inn så skulle tro man blør litt når den blir tatt ut da.

Jeg blødde veldig når den ble satt inn så skulle tro man blør litt når den blir tatt ut da.

Jeg blødde bare littegrann i en dag da den ble satt inn! Så er litt spent på hvordan det blir da den blir tatt ut!

Jeg blødde bare littegrann i en dag da den ble satt inn! Så er litt spent på hvordan det blir da den blir tatt ut!

Hvor lenge tenker du at du skal ha spiralen da om den ikke detter ut?

Jeg fikk den satt inn i september i 2012 og skal ta den ut nå snart ;) Satser på er søsken til sønnen vår snart :p

Så koselig! Gleder meg til vi skal bli prøvere :) men er to år til ...!

Dere som har hatt hormonspiral, merket dere noe like etter den ble tatt ut? Begynte dere å blø f.eks?

Jeg merket ingenting etter den var ute og blødde heller ikke noe før jeg fikk mensen to dager etter!:)

14. Januar 2015?

Blødde dråper når den ble satt inn, blødde dråper når den ble tatt ut. Blødde en dag noen dager etterpå. Fikk mensen som vanlig mnd etterpå. Mnd etter det fikk jeg positiv test ;)

Jeg merket ingenting etter den var ute og blødde heller ikke noe før jeg fikk mensen to dager etter!:)

14. Januar 2015?

Okei! Da håper jeg på det samme! :p Takk for svar :)

Blødde dråper når den ble satt inn, blødde dråper når den ble tatt ut. Blødde en dag noen dager etterpå. Fikk mensen som vanlig mnd etterpå. Mnd etter det fikk jeg positiv test ;)

Det høres jo veldig bra ut :D

Har du/dere mistet mensen forresten når dere har spiral? Jeg fikk satt inn for snart en mnd siden og har det nå. Men syntes hun sa at den forsvinner!

Har du/dere mistet mensen forresten når dere har spiral? Jeg fikk satt inn for snart en mnd siden og har det nå. Men syntes hun sa at den forsvinner!
Jeg mista mensen i 4 år. Men ei venninne får mensen som vanlig med den. Ikke alle som mister den.

Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app

Jeg hadde min i nesten 4 år og hadde mensen nesten hver mnd, men veldig lite i forhold til før:)

14. Januar 2015?

Ja, det merktes vældi da den ble tatt ut. Men det var fordi den hadde ramlet delvis ut etter 2 år og satt seg fast i livmorhalsen. Da fødselslegen skulle ta den ut (ble lagt inn på akutten med uforklarlige smerter i mageområdet) måtte han bruke makt og dra hardt. E måtte holde meg igjen i håndtakene på stolen for å ikke bli dratt ut av stolen. Når den endelig va ute så var ikke smertene så intense, men føltes som e hadde født en unge. Var sår og hadde vondt for å sitte i over 1 uke etterpå.

Hadde tre blødninger før jeg ble gravid igjen. Den første kom etter en dag eller to og det var normal sykluslengde mellom den første og siste så tror den i midten bare var en ekstra blødning. De var alle relativt korte tror jeg.

Sent from my iPhone using BV Forum

Hadde vanlig mens med hormonspiral. Opplevde i 6-7 mnd at den kom med 2 mnd i mellom. Så stabiliserte det seg til å bli vanlig mens. Var uansett myyyye plaget med den, så glad for å ha tatt den ut og byttet med en p-stav i stedet!!

Back
Topp