Dere som har hatt hormonspiral, merket dere noe like etter den ble tatt ut? Begynte dere å blø f.eks?
Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg blødde veldig når den ble satt inn så skulle tro man blør litt når den blir tatt ut da.
Hvor lenge tenker du at du skal ha spiralen da om den ikke detter ut?Jeg blødde bare littegrann i en dag da den ble satt inn! Så er litt spent på hvordan det blir da den blir tatt ut!
Hvor lenge tenker du at du skal ha spiralen da om den ikke detter ut?
Så koselig! Gleder meg til vi skal bli prøvereJeg fikk den satt inn i september i 2012 og skal ta den ut nå snartSatser på er søsken til sønnen vår snart
Jeg merket ingenting etter den var ute og blødde heller ikke noe før jeg fikk mensen to dager etter!Dere som har hatt hormonspiral, merket dere noe like etter den ble tatt ut? Begynte dere å blø f.eks?
Så koselig! Gleder meg til vi skal bli prøveremen er to år til ...!
Jeg merket ingenting etter den var ute og blødde heller ikke noe før jeg fikk mensen to dager etter!
14. Januar 2015?
Blødde dråper når den ble satt inn, blødde dråper når den ble tatt ut. Blødde en dag noen dager etterpå. Fikk mensen som vanlig mnd etterpå. Mnd etter det fikk jeg positiv test![]()
Jeg mista mensen i 4 år. Men ei venninne får mensen som vanlig med den. Ikke alle som mister den.Har du/dere mistet mensen forresten når dere har spiral? Jeg fikk satt inn for snart en mnd siden og har det nå. Men syntes hun sa at den forsvinner!
Oka! Da får jeg jo bare vente og se da!Jeg mista mensen i 4 år. Men ei venninne får mensen som vanlig med den. Ikke alle som mister den.
Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app
Hørt de første 6 mnd kan være ustabile da. Så er jo enda håp daOka! Da får jeg jo bare vente og se da!
Hørt de første 6 mnd kan være ustabile da. Så er jo enda håp da
Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app
Jeg hadde min i nesten 4 år og hadde mensen nesten hver mnd, men veldig lite i forhold til førHar du/dere mistet mensen forresten når dere har spiral? Jeg fikk satt inn for snart en mnd siden og har det nå. Men syntes hun sa at den forsvinner!
Hadde tre blødninger før jeg ble gravid igjen. Den første kom etter en dag eller to og det var normal sykluslengde mellom den første og siste så tror den i midten bare var en ekstra blødning. De var alle relativt korte tror jeg.Dere som har hatt hormonspiral, merket dere noe like etter den ble tatt ut? Begynte dere å blø f.eks?