Ta sjansen?

Mamma til 3 :)

Forelsket i forumet
Hei! Her sitter jeg mutters alene på pasienthotell i påvente av fødsel (alt har stoppet helt opp) termin 27ende.

Far&barn har reist tilbake for å gå på jobb og skole til ting tar seg opp igjen.(lang reisevei og de på føden ville jeg skulle bli nære sykehuset)

Jeg tok kontakt med ei venninne,som sa hun kunne komme å besøke meg imorgen. Hun sier at hun har kastet opp i natt,(1gang) men at hun tviler sterkt på at det er farrang,da det ga seg med en gang.

Hun hadde vært å spist en vegetartallerken på en plass hun ikke husker hva heter,og at hun kanskje hadde spist dårlig mat. Etter det har hun kanskje spist for mye godteri på kino.

Skal jeg la henne komme hit? Med tanke på at hun tviler sterkt på at det er farrang? :)

Usikker på hva farrang er, men antar omgangssyke? Jeg ville ikke tatt sjansen, er mye sånt som går nå...

Ville ikke tatt sjansen å få omgangssyke rett oppi fødsel

Det går mye omgangssyke om dagen, både i Norge og Sverige, det er vel rekord har jeg hørt!
Så nei, dette hadde jeg aldri tatt sjansen på. Og ligge med omgangssyke mens man føder må vel være toppen av hva kroppen klarer av vondter [emoji6] Og tenk om du da også smitter den lille og mann og barn. Det hadde blitt litt av en start med den nyfødte.

Hadde ikke gjort det!! Blir igangsatt imorgen, og har begynt å føle meg sløv :( ikke verdt å risikere at du blir dårlig... ikke noe gøy :/

Tja, om hun ikke hadde noen andre symptomer, hun ikke har vært rundt noen hun vet hun kan ha blitt smittet av og ikke har smittet noen andre, kunne jeg kanskje hatt besøk bare for å ha noen å prate med, men ikke klemt eller vært for tett på henne, og brukt håndsprit :p

Back
Topp