Ta nyfødt-bilder i Stavanger

Ønskebarnnr2

Gift med forumet
Kanskje litt tidlig enda å tenke på det, men har veldig lyst å ta nyfødt-bilder av lille jenta mi når hun kommer. Men vet lite om hvilke fotografer som er flinke, eller hvor mye det koster for hele pakken med fotograferingen og bildene. Har også hørt om at Stavanger foto leier ut sitt fotostudio til ca. 500 kr per time. Men da må man ha speilreflekskamera selv og bildene må man ta selv. Så det også er noe å vurdere istedenfor å bruke masse penger på fotograf osv. og jeg har jo også speilreflekskamera. Og det må være i Stavanger/Sandnes-området siden jeg bor i Stavanger. :-)

Noen som vet om gode fotografer i Stavanger/Sandnes, og pris for fotograferingen og bildene? Eller er det noen som har leid fotostudioet til Stavanger foto? Hvordan var det? Har de ting vi kan bruke på bildene som kurver, lammeskinn osv. eller må vi ta med ting selv? Og hvor tidlig er det best å ta nyfødt-bilder?

Søk på bilde glede på facebook. Anbefaler henne. Billig og veldig flink

Nina Mæland er super flink :-) søk på fotograf Nina Mæland på fb. Jeg tar også bilder, men bilnøkkelen forplikte meg til noe da jeg har termin 18.04 :-) På Stavanger foto hjelper de deg å stille inn kameraet sånn at det sammarbeider med blitsene, og det står et standard lys oppsett. D vil nok funke ok så lenge du justerer høyden på de. Alt av rekvisitter må du ha med selv. De beste nyfødt bildene fordi hvis du tar de innen de 7 første dagene :-)

Back
Topp