Ta ned trampoline

Luremusa

Glad i forumet
Assistert-jentene
Jeg har helt glemt å ta ned trampolinen da den er ny i år, skal reise bort en liten stund og ser nå at det er meldt dårlig vær fram til vi er tilbake..

Hvordan er det å ta den ned når det regner? Må den tørkes inne Evt? Hjelp... :-p jeg er grønn på sånt. Forresten. Demonterer dere skjelettet og??

På forhånd takk :)

Vi har stort loft på garasjen og tørker derfor alt der.
Vi tar kun inn hoppeduken, beskyttelsen, sikkerhetsnett og stengene som sikkerhetsnettet er på.

Følger med på denne, skal gjøre det til helgen

Skal du ta den inn nå? Regner det nå?
For du kan ikke forutse at det skal regne når du kommer hjem...?

Jeg pakker ned alt i putekassa for vinteren. Så vår ligger i den.

Jeg tar av duk, beskyttelsen rund, sikkerhetsnett og stengene til nettet. Ramma til trampolinen står ute. Henger det i uthuset til tørk om det er vått

Vi har vår stående inne (i ei gammel løe). Da slipper vi å være bekymret for at den skal blåse bort om vinteren.

Ja, Linselusa, jeg tenkte å ta den ned igår, og ja det regnet. Det var meldt regn her i går, og det traff midt i blinken. Derfor jeg lurte på det. Og nei jeg kan ikke forutse det, men jeg lurte på hvordan det var å ta den ned hvis det var vått. Svar nok?

Takk for svar alle :)

Vi er så heldig at vi har tørkemulighet under verandaen sånn at vi får tørket den ordentlig før vi pakker den bort. Demonterer hele trampolina hver høst vi da. Tror kanskje den holder seg litt lengre da. Vet flere i nabolaget her som har måttet kjøpe ny pga at vinter og snø har blitt for hardt for rammen. Men nå har vi heldigvis lagringsplass nok da, så da er det ikke noe problem...

Back
Topp