Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Nå skal jeg ta meg en pause fra forumet. Nå Har jeg sittet her siden morran. På tide å gi tv-kassa litt oppmerksomhet. Kan jo ikke la tv'en bli sjalu. Kommer inn seinere i kveld.
Vaska bilen???? Har ikke dere masse snø og kaldt og surt.
Tv'en var veldig sjalu nå. Så fikk sett mye rart på tv'en gitt.
Dansefeber
Født uten ansikt
Playboyjentene
Akutten
Nyheter.
Utrolig hva man virkelig får med seg
oki. Supert å vaske bilen da. Mye salt på veien.
Uff. I morgen skal jeg sette av hele dagen på pakking. Har ikke gjordt noenting i dag. Jeg som skulle begynne å vaske og pakke. Kom ikke lenger enn til tastaturet. [8|]
svigers kommer til fredag. Og da skal vi prøve å få det meste inn i varebilen. Og resten tar vi tidlig på lørdagen. Og da er det av gårde med oss. Har heldigvis svigermor som skal hjelpe meg med å vaske. Trenger det. Blir jo sliten av å stikke laderen inn i kontakten. Jeg er blitt helt håpløs.
jepp skal det. og gruer meg til det faktiskt. Ville helst føde i arendal. Der vet jeg hvordan sykehuset er.
Har lissom ingen å spørre om hvordan det er der. og jeg er ikke kjent der i det hele tatt. Men har jo deg da som jeg kan spørre etter du har vært der.