Ta med samboer til tidlig ultralyd hos privat gyn?

Ja jeg krysser fingrer for at alt er bra. Men er nervøs siden jeg gikk på en medisin som kan føre til missdannelser. Det hele er ett mirakel

Det går nok bra med oss begge skal du se :) Krysser fingrene :)
 
Da har nok spiren klart seg godt fast å alt er i orden får vi håpe :) jeg er bare 5+1 og synes dagene til jeg kan sjekke for liv går alt for sakte :(
Det er jeg helt enig med deg i. Jeg er 5+3 og jeg synes det går altfor sakte! Hvordan er symptomene dine?
 
Det er jeg helt enig med deg i. Jeg er 5+3 og jeg synes det går altfor sakte! Hvordan er symptomene dine?

Symptomer mine er litt forskjellig, men de er like hver dag :) er nå 5+2:Heartpink
- Skikkelig murringer å litt stikkinger
- vondt i ryggen av å på
- skikkelig ømme å såre pupper, vondt bare å komme borti de
- småkvalm av å til
- suuuper trøtt, kunne sovet hele tia :joyful:
- tisser heele tia
- litt diaré
- ekstremt go luktesans
- hodepine
- humørsvingninger - kjenner jeg blir litt fortere sint å rørt :wtf: Men prøver å ikke la det gå utover noen:p
Kom igjen kropp, bare du gir meg en frisk spire så BRING IT ON :wacky: Hihi :Heartpink Har ikke noe imot de "klage" trådene her, men jeg føler ikke for å klage selv om jeg ikke er i toppform. Jeg er bare så glad for hver dag med symptomer og ikke blod, at jeg ikke engang tørr å tenke "huff" :shy: testet med ukeindikator i dag da jeg håpet den viste 3+,men den viser fortsatt 2-3.. Litt stressa å redd at det ikke øker som det skal.. Men var på veldig utvannet urin sid n j g løper på do heele tia..
 
Synes det er en selvfølge at far blir med :)

Ja enig i det :) har bare aldri sett menn på kontoret til min gynekolog :joyful: Men jeg kunne ikke tenke meg å ha med noen andre, å han ønsker veldig sterkt å være med :Heartpink så da får folk bare stusse at det dukker opp en mann :p
 
Er ikke det mest vanlig å ha med partner? :) jeg hadde med mannen i dag. Har enda en ul time om 10 dager. Men da reiser jeg nok alene, iom det såg så bra ut i dag. Men han skal selvfølgelig få valget da:) kjekt å være to.
 
Det er mange her som snakker om tidlig ultralyd. Er det noe dere får dekket, eller er det noe dere velger å bestille time til og betale selv. Kjenner at jeg sliter med å gå halve svangerskapet før jeg får se lille spiren og høre hjerteslag. Tenk om det er noe galt, og man får vite det først etter å ha bært på det i mange måneder.
 
Det er mange her som snakker om tidlig ultralyd. Er det noe dere får dekket, eller er det noe dere velger å bestille time til og betale selv. Kjenner at jeg sliter med å gå halve svangerskapet før jeg får se lille spiren og høre hjerteslag. Tenk om det er noe galt, og man får vite det først etter å ha bært på det i mange måneder.
Jeg har blitt henvist pga to sa og en exu. Men valgte i dag å ta en privat for å roe nervene. Det kostet 1100,- så en litt dyr affere. Man får vel ikke henvisning uten grunn. Så da blir det privat i så fall:)
 
  • Liker
Reactions: SMI
Det er mange her som snakker om tidlig ultralyd. Er det noe dere får dekket, eller er det noe dere velger å bestille time til og betale selv. Kjenner at jeg sliter med å gå halve svangerskapet før jeg får se lille spiren og høre hjerteslag. Tenk om det er noe galt, og man får vite det først etter å ha bært på det i mange måneder.

Jeg betaler selv hos privat gynekolog, tror ihvertfall jeg må betale :)
 
  • Liker
Reactions: SMI
Det er mange her som snakker om tidlig ultralyd. Er det noe dere får dekket, eller er det noe dere velger å bestille time til og betale selv. Kjenner at jeg sliter med å gå halve svangerskapet før jeg får se lille spiren og høre hjerteslag. Tenk om det er noe galt, og man får vite det først etter å ha bært på det i mange måneder.
Jeg har blitt henvist, men det er på grunn av sykdom hos meg, hatt en bare for å sjekke at graviditeten er i livmor, så ikke hjertet, bare et lite frø i plommesekk. Skal inn igjen om noen uker for å sjekke at alt er ok med baby... Så skal jeg bare ruge:)
 
  • Liker
Reactions: SMI
Det er mange her som snakker om tidlig ultralyd. Er det noe dere får dekket, eller er det noe dere velger å bestille time til og betale selv. Kjenner at jeg sliter med å gå halve svangerskapet før jeg får se lille spiren og høre hjerteslag. Tenk om det er noe galt, og man får vite det først etter å ha bært på det i mange måneder.
Jeg skal pga assistert befruktning, for å se antall, hjerteaksjon eller ikke. Sender infoen inn til klinikken, de vil også ha epikrise fra føden, evt barneavdelinga om de blir prematur. Er vel en del av statistikkføring de har. Så er det kjekt for oss da :) Få se om det er liv eller ei, slik at man evt får satt igang ny runde eller senke skuldrene litt og slappe av til ordinær ul :)
 
Back
Topp