Ta med samboer til tidlig ultralyd hos privat gyn?

Nette

Glad i forumet
Desemberskatter 2016
Pga vår trøblete historie med inn og ut av sykehuset pga både exu å SA, så har både jeg lyst til at samboer skal være med når vi skal til tul neste fredag, å han har lyst til å være med selv og. Vi er da 6+3 å får forhåpentligvis se et bankende ❤Er dette vanlig? Skal hos privat gynekolog. Vi kommer til å gjøre det sammen uansett, men lurer på deres erfaringer å tanker? :)
 
Mange som går sammen på slikt. Er vel kanskje mer normalt enn unormalt ;)

Edit: Upps så nå jeg var inne i termingruppe :p lister meg forsiktig ut igjen ;)
 
Er vanlig å ta med noen tenker jeg ☺ Vi skal ned til tul mandag. Uansett om det er gledelige eller triste nyheter, så er det godt å ha noen der.
 
Gratulerer med graviditeten! Håper det går bra for dere nå. :)
Mannen min er med på alle ultralyder. Virker som om det er vanlig. Har vært veldig fint å ha han med, både med gode og mindre gode nyheter.
 
Er vanlig å ta med noen tenker jeg ☺ Vi skal ned til tul mandag. Uansett om det er gledelige eller triste nyheter, så er det godt å ha noen der.

Ja tenker at får vi se et bankende hjerte så vil jeg jo at samboer skal dele det med meg, å samtidig vet jeg ikke hva jeg gjør hvis vi får dårlige nyheter 3.gang på rad, så vil gjerne ha han med :)
 
Gratulerer med graviditeten! Håper det går bra for dere nå. :)
Mannen min er med på alle ultralyder. Virker som om det er vanlig. Har vært veldig fint å ha han med, både med gode og mindre gode nyheter.

Tusen takk :) godt å høre at det er vanlig :)
 
Er vanlig å ta med noen tenker jeg ☺ Vi skal ned til tul mandag. Uansett om det er gledelige eller triste nyheter, så er det godt å ha noen der.

Ja det jeg tenker og :) kunne ikke tenke meg noen andre enn han der, å får forhåpentligvis gode nyheter :Heartpink masse lykke til på tul din :)
 
Mannen min skal være med på tidlig ultralyd :)
 
Mannen min skal være med:)
 
Jeg hadde med samboer på tul i uke 7. Tror det er ganske vanlig egentlig. Uansett, så er det opp til deg/dere hva dere vil:)
 
Sniker fra september :) mannen har vært på på alle ultralyder jeg har vært på til nå :)
 
Ja, jeg har alltid med samboern. Han vil jo også gjerne se, samt at det er greit å være sammen der om noe ikke er som det skal.
 
Venter på å få min tidlig ultralyd.. er lei av å vente vill vite at alt er bra. Jeg skal ga med samboer hvis han er kommet hjem (jobber borte noen uker) hvis ikke skal jeg ha med en fra familien.. jeg vill ikke dra alene.
 
Venter på å få min tidlig ultralyd.. er lei av å vente vill vite at alt er bra. Jeg skal ga med samboer hvis han er kommet hjem (jobber borte noen uker) hvis ikke skal jeg ha med en fra familien.. jeg vill ikke dra alene.

Håper du får time snart da :) Hvor langt på vei er du da? :) her er det kun jeg å samboer som vet noe, vil ikke fortelle noen det da jeg synes det ble for mye å bli spurt etter å ha mistet 2 ganger.. Så nå holder vi det for oss selv så lenge vi kan :)
 
Ja jeg krysser fingrer for at alt er bra. Men er nervøs siden jeg gikk på en medisin som kan føre til missdannelser. Det hele er ett mirakel
 
Back
Topp