Ta med barn på tul

Det beste hadde vært om hun sov, da hadde det gått.. Men timen er en time før dupp, og vet ikke om vi greier å forskyve den

Men altså..hvorfor må hun vente ute? Skjønner det kan være forstyrrende men Det er jo ikke sånn at man tar så veldig superviktige mål med mindre man har henvisning fra lege..å de målene de tar , de tar kanskje 20 sekunder..jeg tror jeg hadde blitt såppas irritert at jeg hadde bestilt et annet sted :p hadde iallefall vært uaktuelt at en fremmed skulle passe mitt barn uten mitt tilsyn :p

Men altså..hvorfor må hun vente ute? Skjønner det kan være forstyrrende men Det er jo ikke sånn at man tar så veldig superviktige mål med mindre man har henvisning fra lege..å de målene de tar , de tar kanskje 20 sekunder..jeg tror jeg hadde blitt såppas irritert at jeg hadde bestilt et annet sted :p hadde iallefall vært uaktuelt at en fremmed skulle passe mitt barn uten mitt tilsyn :p
Nei, skjønner ikke jeg heller helt.... Og hadde nok bestil et annet sted om det hadde vært noen alternativer! Men da må vi reise ganske langt... Bare dit vi skal nå er 1,5 time å kjøre.. :/ Men lurer på om vi bare skal fortelle det til besteforeldrene før vi har vært på TUL og så kan kanskje de passe :) Blir uaktuelt å ha henne utenfor :)

Synes at hun fortsatt er liten så hun forstår jo ikke, men vet at med eldre barn skal man la være fordi man kan høre dårlige nyheter og barnet kan bli skremt.

Back
Topp