Ta med 2 personer på UL?

Molsy

Forumet er livet
Har fått innkallelse til UL. I brevet står det "NB! Det er difor ønskeleg at berre ein person følgjer deg" , så de sier jo ikke at jeg kun kan ta med en person, men blir de veldig sure hvis jeg tar med både gubben og mamma? Noen som har prøvd å ha med flere enn èn?

Det vet jeg ærlig talt ikke, men det er vel du som bestemmer hvem som kan bli med, de kan vel ikke nekte deg det vel???

Jeg hadde med meg gubben og svigermor...det var ikke noe problem!!![:D]

Det er sikkert bare for at ikke folk skal ta med heile slekta....[:)]

ORIGINAL: nettemor

Det vet jeg ærlig talt ikke, men det er vel du som bestemmer hvem som kan bli med, de kan vel ikke nekte deg det vel???

Nei de nekter meg sikkert ikke det, men jeg vil ikke at ul-teknikeren skal bli sur for at jeg drasser med meg så mange folk liksom.

Da gjør jeg som Kraaka og tar med meg to stk. [:)][:)]

mamma var med på sykehuset en gang da vi skulle på sjekk, og da spurte legen henne om hun ville bli med. Samboer var også med. Det er jo sikkert forskjellig hva legene synes er greit, men det er jo ikke verre enn å ta begge med, og hvis du får et nei på sykehuset, kan en av de vel bare vente på venterommet?[:D]

Ps- mamma synes det var helt utrolig og kjempe gøy. Hun ble skikkelig fasinert, så hvis samboer har sett før, og du må velge...?

ORIGINAL: kr.sand

mamma var med på sykehuset en gang da vi skulle på sjekk, og da spurte legen henne om hun ville bli med. Samboer var også med. Det er jo sikkert forskjellig hva legene synes er greit, men det er jo ikke verre enn å ta begge med, og hvis du får et nei på sykehuset, kan en av de vel bare vente på venterommet?[:D]

Ps- mamma synes det var helt utrolig og kjempe gøy. Hun ble skikkelig fasinert, så hvis samboer har sett før, og du må velge...?

Ja mannen min har vært med 2 ganger før, så hvis jeg må velge så blir mamma med inn tenker jeg. [:)][:)]

Får følget forresten være med under hele undersøkelsen? Eller blir de tatt inn etter at undersøkelsen er gjort? (har bare vært på ul i Canada og der var jeg alene inne i 20 min mens de undersøkte meg, så fikk gubben komme inn og se etterpå)

går sikkert helt fint å ha med to ja[:D]

her var de med hele tiden. Men da mamma var med inn var det jo bare innvendig og vanlig ul

Jepp skal på St.Olavs. [:)]

Ja jeg hadde med meg min kjære og mamma. De fikk komme inn begge to...[:)]

Back
Topp