Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bruker å skrive på invitasjonen at jeg ønsker beskjed om allergier slik at jeg kan ta hensyn. Skriver også gjerne at vi serverer pølser og kyllingpølser. Da vet de som ikke ska ha svin at det et et alternativ. Har kun ett foreldrepar i bhg som sender med matboks med halalpølser. For de andre som ikke spiser svin er kylling bra nok.
Men til dere som har allergikere i hus: jeg har forstått det slik at Toro sin sjokoladekake i langpanne er både gluten og melkefri. Tenker da at om man baker den så trenger man ikke lage "spesielle" kaker? Kjapt og enkelt, og alle kan spise den.
Men til dere som har allergikere i hus: jeg har forstått det slik at Toro sin sjokoladekake i langpanne er både gluten og melkefri. Tenker da at om man baker den så trenger man ikke lage "spesielle" kaker? Kjapt og enkelt, og alle kan spise den.
Sant nok. Men gluten, melk og egg er de vanligste.Ikke alle som tåler sjokolade heller da![]()
Enig herHvis jeg vet om allergien tar jeg selvsagt hensyn til det. Men det forutsetter selvsagt at foreldrene gir beskjed slik at det er mulig å ta hensyn.