Ta et hint!!!!

mams81

Glad i forumet
Ei venninne ringer midt i lost, jeg skriver en mld om at vi er litt opptatt, ser på lost.. Og hva skjer???? JO! hun ringer igjen!!! samtalen varer i hele 40 minutter, og jeg får sagt ja og ha ca 10 ganger.. hun er prate syk..[&:] *kremt* ta et hint!!! Jeg liker heller ikke å være sånn dirkete heller, men ønsker av og til at folk tar et hint liksom!

Jeg kjenner meg igjen der ja, jeg har en søster som driver og ringer meg nesten hver morra. og skal egentlig ikke noe annet enn å skravle... uffff er lei, men klarer liksom ikke si fra heller at hun skal slutte å ringe... hun skravler i ett sett og jeg får ikke sagt noe som helst...

skjønner hva du mener, hvertfall midt i Lost å da, da fikk du vel ikke følgt med filmen da[:'(][:'(]

niks fikk ikke med meg en TING!!! skikkelig frustrerende![:@] og jeg liker egentlig ikke å snakke i tlf så mye heller... tror jeg lider litt av telefonskrekk[;)]

Nei, er ikke glad i å snakke i tlf så altfor lenge sjøl jeg, ringer nesten aldri ut, sender nesten bare mld.. orker ikke snakke på en måte...

uff da du får prøve å se reprisen til fredag da, hvis du ikke får enda en tlf[;)]

arg....er så irriterende når noen ringer når man skal se på noe eller når man bare ikke er pratesyk i det hele tatt..
å da er det jo selfølgelig den mest pratesyke venninna som ringer å[:)]
bruker som regel å bare svare ja ja ja,mmm,ok.. men vet egentlig ikke hva jeg har svart på[:)]
å ikke skjønner hun det heller[:)]

hehe, men kan være ganske glad i å prate i telefonen å, kan snakke i timesvis*ler*
bare ikke når jeg er opptatt[:D]

Back
Topp