"Ta en øl"

Labbetussa

Glad i forumet
Himmelbarn
Marsipanene 2019
❤ Aprilbarna19 ❤
Jeg er på vei for å ta en øl med ei venninne som har bursdag. Jeg har tenkt å si at jeg ikke drikker fordi sønnen min (og derfor også jeg) sover så lite for tiden og jeg er nødt å sove så godt jeg kan (ikke lurt med alkohol når man vil sove godt?!). det kunne vært sant! Hvilke unnskyldninger har dere andre som ikke har spredt nyheten ennå?

Du kan jo kjøpe deg en alkoholfri øl uten at hun ser det? Finnes mange gode[emoji39]
Litt verre hvis hun ser du kjører eller noe da[emoji28]

Haha jeg skulle på konsert og ut å spise med pappaen min. Jeg bestilte alkoholfritt i smug hele tiden. Var heldigvis på pinchos, så der er det veldig enkelt å gjøre det. Insisterte på å bestille alt selv [emoji23] han smakte på dem og sa «nei, dette var altfor søtt for min del» dette var en vin. Måtte le litt og tenkte inni meg «no kidding»[emoji23]

Jeg drikker så sjeldent - faktisk ikke drukket siden juni i fjor.. også pga graviditet i høst som endte i MA, men også fordi jeg ikke liker det.:p Men etter Så mange ganger hvor jeg ikke har drukket så tror jeg ikke at vennene mine tenker noe på det i det heletatt. Egnt veldig kjekt :D

Ammer her også ,har ikke rørt alkohol på 31 mnd så her ville det vært UNATURLIG å drikke :hilarious:

Melder meg frivillig til å være sjåfør [emoji4] Skylder på at jeg må tidlig opp eller noe. Pleier ikke drikke så ofte uansett da..

Jeg satte meg ved baren og det gikk ikke mer enn kanskje et kvarter før jeg plutselig kjente at jeg ble slått ganske hardt mot barkanten. Da jeg så bak meg lå det en svær fyr på sikkert 200 kg på gulvet, sørpe full. Han hadde falt over meg. Jeg ble kvalm og dårlig. Snakket med legevakten og de ba meg om ikke å løfte tungt og å ta det med ro så nå er jeg på vei hjem...

Jeg satte meg ved baren og det gikk ikke mer enn kanskje et kvarter før jeg plutselig kjente at jeg ble slått ganske hardt mot barkanten. Da jeg så bak meg lå det en svær fyr på sikkert 200 kg på gulvet, sørpe full. Han hadde falt over meg. Jeg ble kvalm og dårlig. Snakket med legevakten og de ba meg om ikke å løfte tungt og å ta det med ro så nå er jeg på vei hjem...

Herlighet så forferdelig!! Kjedelig at det ikke går ant å ta seg en tur ut på byen en lørdagskveld uten at fulle og udugelige folk skal ødelegge [emoji35] håper det går bra med deg[emoji173]️

Herlighet så forferdelig!! Kjedelig at det ikke går ant å ta seg en tur ut på byen en lørdagskveld uten at fulle og udugelige folk skal ødelegge [emoji35] håper det går bra med deg[emoji173]️
Takk ❤ At jeg ikke blør er i alle fall et godt tegn. Tar en tur til legen til uka for å sjekke at alt gikk greitt siden livmoren min allerede har poppet frem...

På et utdrikningslag, sa jeg at jeg hadde gitt blod og var svimmel, det er vel uansett ikke lurt å drikke alkohol etter det og et par dager fremover :cat:

I alle dager :eek: godt du ikke er lengre på vei iallefall. Da kunne det gått riktig så galt..

I alle dager :eek: godt du ikke er lengre på vei iallefall. Da kunne det gått riktig så galt..
Ja, herlighet. Jeg syntes synd på fyren, det hadde gått litt galt for han i går, men jah, tenk om det hadde vært om noen måneder... nei, pass på magene, folkens!

Ja, herlighet. Jeg syntes synd på fyren, det hadde gått litt galt for han i går, men jah, tenk om det hadde vært om noen måneder... nei, pass på magene, folkens!
Ja det var sikkert ille for mannen også.. men huff.. nei det er bare å holde seg unna sånne ustødige folkemengder fremover :)

Back
Topp