ta dere tid til kos og sex i jula

Mrs. Tiger

Glad i forumet
Februarlykke 2015
:Heartbigred:Heartbigred
Undervurder ikke bekkenplager, vært lite sengegymnastikk siste måneden, men idag ble det!! JIPPI!!

Håper dere alle er i bedre "juleform" enn meg hehe - nå som jula er i hus, vaskefilla og bakebollen er lagt bort- ta dere tid til hverandre !

:Heartbigred:Heartbigred

Vi drømmer om det, men nå er vi på besteforeldrebesøk, og her er det ikke så enkelt å få til. :( Vi drømmer egentlig om å få dra en tur hjem uten ungene og sove en natt for oss selv. Men jeg tror vi må nøye oss med en kveld eller en formiddag uten ungene. Men da blir det nok ikke på noe sted vi får gjort sånt.

Ble i dag her og ;-) Hihi
Her er vi flinke til å ta oss tid til hverandre så det har heldigvis ikke vært et problem i svangerskapet :-) Bekkenet kan være trøblete, men å ligge på siden eller stå på alle fire fungerer utmerket :-) Hihi

Ja må nesten det... Ellers blir typen så gretten :P han vil helst hver dag .. men blir et par ganger i uka ivertfall ;)

Her blir det ikke mye action på den fronten for tiden :P Men vi koser oss sammen som kjærester allikevel :)

Her har det også blitt litt mer i jula:-) Koselig med mer tid sammen<3 Men det føles ut som det har blitt trangere der nede de siste ukene, (har ikke hatt sex de siste ukene pga jeg fikk "forbud" pga regelmessige sammentrekninger i uke 32) noen andre som kjenner på det?

Back
Topp