Tøysekopp...

pupple

Forumet er livet
Han sov max en halvtimes tid i dag i bilen mens jeg var avgårde.. så da vi kom hjem og han hadde spist litt fant jeg ut at nå må han slenge seg litt. han var trøtt men kvikna nok igjen a maten.

hørte han koste seg med sutten og bamsen i senga, babla no veldig og var i senga over 1 time.. hørte latter og fjas.. og hva ser jeg når jeg kommer opp igjen: sutt, bamse, pute, dyne, laken og tisselaken ligger på gulvet.. en smørblid gutt og bar madrass var alt som var igjen i senga[:D]

Hihihihi, for en morroklump!!![:D][:D][:D][:D][:D]
Eline kaster bare alle bamsene sine på gulvet ho..[8D]

Hi-hi, da hadde jeg blitt litt overrasket ja! Isabelle kaster ofte bamsene sine ut når hun våkner om morgenen, men sengetøyet lar hun være![;)]

Har du sånt formsydd laken og tisselaken med strikk rundt da? Jeg tror ikke Isabelle hadde klart å få av laknene her... man må helst ta madrassen ut av sengen først.

finnes det tisselaken med strikk rundt?????? Hvor selger de det????
det vi har er sånn stofftisselaken, er dette og det????
liker ikke de med sånn gummibelegg.. føler det blir klamt.

han pleier hive ut bamse og sutt av og til når han ikke har lyst å sove.. så står han å "roper" etter det igjen[8D] det gjør han ofte på morran hvis jeg er for treg til å inn..[:D]

Våre tisselaken er fra Kid, de er med gummi på undersiden og "frotte" på oversiden. Kan kokes (men ikke tromles, så man må ha minst to, det tørker litt sent).

Jeg vet ikke hva slags tisselaken du snakker om, men jeg synes ikke dette blir klamt. Vi har jo laken utenpå der igjen.

ORIGINAL: *Ain@

Har aldri brukt tisselaken!! Har ikke hatt behov for det heller.Han har sikkert storkosa seg!

Det neste er at han lærer seg å legge på nytt![8D]

ORIGINAL: Glad70

Våre tisselaken er fra Kid, de er med gummi på undersiden og "frotte" på oversiden. Kan kokes (men ikke tromles, så man må ha minst to, det tørker litt sent).

Jeg vet ikke hva slags tisselaken du snakker om, men jeg synes ikke dette blir klamt. Vi har jo laken utenpå der igjen.

De må jeg se på..[:-] Ikke sikker de er klamme, men jeg føler det må være det.. Kunne ikke tenke meg å ligge på det selv. derfor jeg har kjøpt de her som kun er kjempetett stoff. selges på barnebutikker.
Har brukt sånn med sånn gummi på i vugga og vogna.

Back
Topp