Tøymykner

Bababeibi

Forelsket i forumet
Nå som sikkert de fleste har begynt på klesvasken til lillegullet.. bruker dere tøymykner?
Isåfall, hvilken liker dere best? [:)]

Jeg bruker Nautral sin uten parfyme i starten, ellers er Softlan det vi benytter til oss andre da..[:)]

Bruka også Neutral, men syns faktisk d lukta skikkeli kjemisk å ekkelt av den..vurdera å bytte til Blenda sensitive..

Jeg har bytta ut OMOen her med blenda sensitiv nå som vi vasker ting til den lille også. Syns den vasker like bra som omoen og så har værken skyllemiddel eller vaskemiddel noe særlig lukt. Det blir bare rent lissom.

Blenda Aloe Vera. Den grønne...lukter godt [;)]

Jeg bruker Blenda Sensitiv, både vaskepulver og skyllemiddel, til både voksne og barn. Er veldig fornøyd med dette. Før brukte jeg Neutral, men syntes ikke det vasket like rent.

Har endel allergier selv, og får helt hetta når det lukter vaskemiddel/skyllemiddel av klær og sengetøy (mye er nokså parfymert), da føler jeg at jeg ikke får puste.

Comfort sensitive[:)]

Babytøyet vasker jeg med sensitive, merket er det samme egentlig... Brukte det til tassen i over ett år, og kommer til å gjøre det samme nå. Ligger en del allergi i familien, så er litt forsiktig...[:)]

bruker tøymykner ja, den gule comfort....[:)][:)][:)]

Vi bruker også blenda sensitiv, både vaskemiddel og tøymykner.

ORIGINAL: Glad70

Jeg bruker Blenda Sensitiv, både vaskepulver og skyllemiddel, til både voksne og barn. Er veldig fornøyd med dette. Før brukte jeg Neutral, men syntes ikke det vasket like rent.

Har endel allergier selv, og får helt hetta når det lukter vaskemiddel/skyllemiddel av klær og sengetøy (mye er nokså parfymert), da føler jeg at jeg ikke får puste.

Jeg også!! [;)]

Comfort sensitive[:)]
Har vasket klær og sengetøy idag og brukt detta skyllemiddelet...,og det luktet kjempe godt[:)] ikke for mye lukt[:)]

Jada alt er vasket og på plass[:D] Bruker Neutral i både skyllemiddel og vaskepulver jeg.

blenda sensivtive har blitt en av mine favoritter! :D brukte nøytra sin før, men nå er det blirr blenda sensivtive sin tøtmykner. den er også barnevennlig og alldrigri og uten noen spes duft.,

ehhh tror den heter natural eller noe sånt......brukte blemda sensetiv før da snuppa reagerte på annet da ho var nyfødt.

Back
Topp