Tøying

• Trådstarter Trådstarter lindaen
  • Opprettet Opprettet
L

lindaen

Guest
Noen som har blitt tøyd innvendig her? Jeg hadde 2 cm åpning idag og jordmor tøyde en god del.. Noen som vet effekten av det eller bare har noen innspill og komme med? Håper virkelig på å bli mamma snart[:D]

Seriøst? Gikk vannet ditt da? Eller hva begynte du med? Håper det setter i gang snart.. Har masse kynnere, men ikke no vondt..

Åååh.. Nå gir dere meg skikkelig håp altså... Har hatt kynnere fra jeg sto opp, vondt i bekkenet, men ikke i selve magen.. Den blir bare så stram at jeg sikkert kan sprette penger fra den.. Hodet er ikke festa forresten, men står helt nede liksom.. jordmora dreiv å dytta hele ungen.. Merkelig følelse[8D]

Vi satser på at vi er ganske lik da[8D] Kanskje jeg skulle vurdert å pakke den der baggen.. [8|]

vil bare ønske deg masse lykke til lindaen,å håper at du strax er mamma[:D]

Jeg håper den kan komme etter vaktskifte i morgen tidlig.. For da kommer jordmora mi på å hun er helt fantastisk.. Bare så synd at vi ikke fikk henne før! Om jeg noensinne blir gravid igjen så SKAL jeg til henne[:)] Hva burde man egentlig ha i den baggen? Av ting man får bruk for altså.. Jeg liker å pakke lett[;)]

Tusen takk lilla[:)]

Jeg ble også kjempe glad når hun sa at jeg hadde det! Å enda mere glad når hun sa at jeg hadde veldig høy smerteterkel og at fødselen kom til å gå kjempe greit[:D] (Jeg kjente ikke at hun tøyde jeg) Har stort sett pakka de tingene.. Fant plutselig ut at jeg mangla sokker da.. Litt distre! [8|] Passer hverken slippersene eller tøflene mine mer, så de får jeg bare være uten.. Kan ta samboern sine[;)]

Masse lykke til. Håper det er din tur snart [:)]

ORIGINAL: lindaen

Passer hverken slippersene eller tøflene mine mer, så de får jeg bare være uten.. Kan ta samboern sine[;)]

Ville tatt dei med uansett.. eg for å daffa i sambo sine.. men etter eg hadde fått so måtte han ta med seg mine..
Anyway... lykke til.. krysser fingrene for deg!!

Ønsker deg masse, masse lykke til [:)]

Lykke til Lindaen [:)]
*Blir virkelig spennende å høre nå altså*

så spennende!!
håper at i løpete av helgen så er du blitt mamma lindaen[:D]
ønsker deg masse lykke til!!

har jg aldri hørt om.. hva mener du? tøyer dem og åpner deg litt elr hvordan fungerer det?

Madde - Visst du har litt åpning så kan de tøye litt på den for å se om du kan få større.. Da stikker de rett og slett to fingre inn i livmormunnen og spriker med fingrene.. Som å åpne en saks! Jeg hadde to cm igår å håper virkelig at den tøyinga gjorde susen[:)]

Back
Topp