Vi bruker tøybleier på snuppa! [:D]
Har foreløpig brukt formsydde i bomull (kjøpte de billig på eBay for å bruke til hun var stor nok til å passe i OneSize lommebleiene jeg har kjøpt) med PUL-trekk på dagtid, og formsydde i bambus med hjemmestrikka ullbukser på natta.
Har greid meg med 12 dagbleier, men har da vasket hver dag (noe jeg måtte gjort uansett, da hun tisser ut stellehåndkleet nesten hver gang vi skifter bleie på henne...så grunnen til at jeg har måttet vaske så ofte er jo igrunn håndklærne...hehe)
Nå begynner de formsydde dagbleiene å bli litt små, så går over til BumGenious lommebleier nå straks tenker jeg.
Har vært superfornøyd med tøybleier så langt! Det eneste minuset er at stumpen blir DIGER når nattbleia skal på, så er langt fra alle pysjer som passer... Men da får man bare bruke litt større klær...hehe [:D]
Har hatt bare en lekkasje med tøybleier så langt, mot 3 med papir (bruker papir når vi er på helgetur foreløpig...for å slippe å dra på så mye klesvask), så må vel si jeg stoler mer på tøybleiene enn på papirbleiene gitt... [:)]