Tøybleier...

Ane81

Gift med forumet
Heisann. Jeg har tenkt å prøve tøybleier på snuppa mi. Hadde tenkt å prøve vanlige brettebleier i gas fordi vi ikke har tørketrommel og i tillegg har litt dårlig med tørkeplass hjemme. (Dessuten vil jeg helst ikke bruke enormt mye penger på tøybleier for så å finne ut at det ikke passer for oss).

Det jeg lurer på er hvor man får kjøpt brillebukser og ullbukser (og evt annet tilbehør til tøybleiebruk).  Vet om nøstebarn og bleieboden (fins det egentlig flere norske sider?), men der har de ikke brillebukser, og snappi er utsolgt...

Ville blitt veldig glad hvis noen kan anbefale steder jeg kan få tak i slike ting, gjerne billig og gjerne på nett.[:)]
(Gode tips om tøy- og brettebleier blir jeg også veldig glad for[;)])

På forhånd tusen takk for svar[:D]

Tuuuuuuusen takk!!! [:D]

Hadde ikke fler å komme med jeg nå... hehe...
Ellesr skal de ha billige brillebukser på SparKjøp,
og det går veldig bra å strikke ullbukser selv av bla østlandsgarn fra nille (ca 10,- nøstet)

Takk for tips[;)] Hvor lenge kan man egentlig bruke brettebleier forresten? Så lenge de bruker bleier eller?

ORIGINAL: Lillepooh

Hadde ikke fler å komme med jeg nå... hehe...
Ellesr skal de ha billige brillebukser på SparKjøp,
og det går veldig bra å strikke ullbukser selv av bla østlandsgarn fra nille (ca 10,- nøstet)

På nett også eller? kan ikke se dem... [8|] (kan jo være jeg er fruktelig dårlig på å lete[8D])

Back
Topp