Noen her inne som har brukt tøybleier før og har noen tips?
Tenker å prøve tøybleier denne gangen når lille kommer i desember
Tenker å prøve tøybleier denne gangen når lille kommer i desember
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha! Ser den. Det er jo veldig lettvint med papirbleier. Og i Norge er det kjempebillig med bleier. Vet ikke hvordan det er i Tyskland med bleiepriser da. Men har hørt fra flere at dagens tøybleier er mer moderne enn de som var og at det ikke er så kronglete som folk skal ha det til, så tenker å gi det en sjanse denne gangenJeg har litt lyst, men samboer er ikke med på den tanken Så det blir nok ikke til det denne gangen ihvertfall
Det er det jeg og har hørt Og ja, bleiene er ikke så billige i Tyskland som i Norge, men ikke så dyre likevel. Tenker mer på miljøperspektivet jeg ihvertfallHaha! Ser den. Det er jo veldig lettvint med papirbleier. Og i Norge er det kjempebillig med bleier. Vet ikke hvordan det er i Tyskland med bleiepriser da. Men har hørt fra flere at dagens tøybleier er mer moderne enn de som var og at det ikke er så kronglete som folk skal ha det til, så tenker å gi det en sjanse denne gangen
Jeg også Et bleiebarn produserer jo tonnevis med avfall i bleieperioden.. Og alt går jo rett i restavfall i tillegg!Det er det jeg og har hørt Og ja, bleiene er ikke så billige i Tyskland som i Norge, men ikke så dyre likevel. Tenker mer på miljøperspektivet jeg ihvertfall
Tusen takk for svar! Skal se videoen!Jeg brukte tøybleier med første, og vil gjøre det igjen! Jeg likte best aio bleier, som jeg la inn et ekstra innlegg i etter hvert. Her kan du se en forklaring om de ulike bleietypene: https://www.youtube.com/watch?v=euwlxii0e60&feature=share
Anbefaler og å bli med i Facebook gruppen tøybleiesnakk. Det er og et stort bruktmarked, og mange kommuner gir støtte til tøybleier
Støtte fra kommunen? Går det an altså?Jeg brukte GDiapers på lillesøster da hun var nyfødt. Kjøpte alt nytt og fikk støtte fra kommunen. Det var kjekt å dille med de små bleiene og bruker de nok på lille som kommer nå. Da hun vokste ut av bleiene kjøpte vi aldri nye for vi begynte med papirbleier og da var det gjort..
Ja, flere kommuner gir tilskudd til dem som vil bruke tøybleier. Sjekk din kommuneStøtte fra kommunen? Går det an altså?
Jeg skal begynne med det Tenker på miljøet og bedre for barnet.