Tøybleier?

Hehe, ja kan jo ikke forvente at de skal drive å bruke masse tid på å lære seg å brette og faktisk gjøre det! Absolutt forståelse for det :) Så bra! Hadde faktisk ikke tenkt så langt som hva som ville skje med barnehage enda :p

Tusen takk for info! :)
Barnet jeg hadde brukte bare sånne som man knepper på, det var ikke noe problem.
Mener de foreldrene faktisk ville ha med bleia i plastikkposer, men vi tenker å kjøpe sånne poser som tåler og holder på fukt :)
Ha en del av alt liggende osv.

Ettersom jeg jobber i barnehage og har fått høre MANGE (teite) argumenter om hvorfor man ikke skal kunne ha det i barnehage, så har jeg forberedt meg :hilarious:
Veldig spent på hva familien min kommer til å mene om saken, men det går som det går :p

Barnet jeg hadde brukte bare sånne som man knepper på, det var ikke noe problem.
Mener de foreldrene faktisk ville ha med bleia i plastikkposer, men vi tenker å kjøpe sånne poser som tåler og holder på fukt :)
Ha en del av alt liggende osv.

Ettersom jeg jobber i barnehage og har fått høre MANGE (teite) argumenter om hvorfor man ikke skal kunne ha det i barnehage, så har jeg forberedt meg :hilarious:
Veldig spent på hva familien min kommer til å mene om saken, men det går som det går :p

Smart, og de posene finnes i en del søte mønstre så jeg :)
Ja har ikke helt nevnt det for andre enda, de kommer sikkert til å kommentere hvor at det er en skikkelig hippi "alternativ" ting å gjøre :P Må få samboeren med på laget da!

Back
Topp