Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjipa kommune. Du får ta en tur til bergen så skal jeg holde kurs, får faktisk besøk av en herfra babyverden imorgen som var nysgjerrig på tøybleier.Skal ta en titt.
Kommunen her gir ikke støtte nei
Vet ikke helt hvor jeg skal starte og hva jeg trenger.Føler for et kurs.Men vil begynne så fort så mulig.
Ikke brukt g diapers men har brukt prefolds av et annet merke. Funket greit som nyfødtbleie men liker bedre formsydde eller lommebleier.Er det noen som har prøvd g-diapers med sånne bleieinnlegg i? De sier at man kan til og med bruke de som kompost og de gir næring til jorda. Hvis det er bæsjebleie kan man skylle den ned i do sier de....noen erfaringer? Jeg har aldri prøvd noe tøybleier selv. Er litt småskeptisk til bleier som er laget av microfleece, selvom de sier det er resirkulerte plastflasker, som er jo bra. Men hvor bra er det å ha microfleece (mikroplast) på ungen?
Har aldri prøvd tøybleier før. Gikk nok med breytebleier selv som liten. Men er kjempe interessert og har veldig lyst å prøve![]()