Tøybleier

Problemet jeg syns med endel AiO er at de tørker så himla tregt. Bør ikke ha de i tørketrommel heller siden pul trekket blir slitt da. Lettere med lommebleier der en kan tørke trekket for seg og evt hive innleggene i tørketrommel. Evt Ai2 der innlegget kneppes løs

Har sett litt på de også, og jeg tror at mannen hadde blitt mer frustrert med sånne som man må stappe.. Men det er jo ganske genialt å kunne justere hvor mye fyll det er i bleiene.
 
Åja, det er sånne med innlegg i jeg har.. der de kneppes i eller legges i en lomme. Ikke stress å gjøre, tørker raskt og med knapperegulering som gjør at de passer hele bleieperioden:) får mer og mer lyst til å satse på dette denne gangen!
 
Fått tilbud om å 'arve' tante sine siden hennes ikke bruker de lengre så er fristet til å prøve ihvertfall men usikker enda
 
Oslo. Så det blir litt langt å reise. Men det hadde jeg mer enn gjerne blitt med på om det hadde vært litt nærmere ;-)
Ligger en bærebutikk i Oslo som også har en del bleier. Husker ikke helt hvor men er bare å Google litt
 
Har sett litt på de også, og jeg tror at mannen hadde blitt mer frustrert med sånne som man må stappe.. Men det er jo ganske genialt å kunne justere hvor mye fyll det er i bleiene.
Om du har overskudd er det jo bare å påta seg å stappe. Evt ha litt forskjellig så han har bleier han syns er ok.
 
Dere som vurderer å prøve litt, bare vær obs på at kombibruk kan føre til sårhet, siden det blir mer fuktig med tøybleier, så med mini måtte jeg være konsekvent. Men ekstremt lite sår med bare tøy, tok på litt potetmel om det trengtes.
 
Dere som vurderer å prøve litt, bare vær obs på at kombibruk kan føre til sårhet, siden det blir mer fuktig med tøybleier, så med mini måtte jeg være konsekvent. Men ekstremt lite sår med bare tøy, tok på litt potetmel om det trengtes.
Oj, det visste jeg ikke. Takk for tipset. Jeg kunne egentlig tenkt meg å gå all inn, selv om jeg ikke vet hva jeg går til. Sambo sa iallefall det var greit når jeg forklarte hvorfor jeg ville :)
 
Back
Topp