Tøybleier

LilleE <3

Gift med forumet
Novemberlykke 2015
Vi har valgt å være miljøvenlig og økonomisk smarte og bruke tøybleier.
vi har fått gratis brukte tøybleier for omtrent hele bleieperioden (heldiggris), men for de første ukene hadde vi tenkt å bruke gammeldags brettbleier, de er omtrent umulig å finne noe sted!
Eg veit at nøstebarn selger de, men for å være helt ærlig synes eg de er litt dyre. Eg har prøvd å se i jysk men de sluttet vist å selge de for 2 år siden. Kid hadde noen, men de hadde bare 3 pakninger og de var i veldig sterke farger som eg synes er litt unødvendig.
Er det noen som vet hvor man kan finne, vanlige gammeldags, hvite tøybleier?

• Liker
Reactions: Io
har du sett på barnogbaby.no? vet de har hatt noen hvite i bambus

Hvis du kjenner noen som kan sy, så selger stoff og stil flanellstoff til en svært billig penge! :) min mor lagde tøybleier selv av flanell, funka fjell :)

takk for svar :)
Skal ta meg en tur innom sparkjøp med en gang ;)
Syr selv, men har så mangen ting som eg skal sy før baby kommer, pluss at eg strikker et vognteppe så tror eg ser heller først etter klare, men takk for tips :D

sparkjøp har de fine enkle hvite for en billig penge, takk og lov :D :D

Hm... Klarer virkelig ikke å bestemme meg for om jeg synes det er dumt at jeg ikke tenkte på SparKjøp før jeg fråtset I de dyre og fargerike fra Illums.

Fint at du fant, I hvert fall.

Hm... Klarer virkelig ikke å bestemme meg for om jeg synes det er dumt at jeg ikke tenkte på SparKjøp før jeg fråtset I de dyre og fargerike fra Illums.

Fint at du fant, I hvert fall.

da har du ihvertfall fine fargerike og gode bleier for minien ;)

Back
Topp